Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger SEO ekspert til rejseselskab

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Gislige
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino

Jeg vil høre om I kender et godt lille firma, helst ikke mere end 1 eller 2 ansatte som kunne stå for SEO på mit firma www.uniquetravel.dk

Jeg er ikke interesseret i firmaer hvor man skal binde sig i 3-6-12 mdr.

Har i gennem de sidste 3-4 år fået lavet en del SEO hos forskellige firmaer, men søger nu et nyt firma til at hjælpe med dette, men det er desværre en jungle at finde nogen som man kan stole på.

Jeg har også fået lavet 3 blogs hvor der løbende skal skives nogle artikler som gerne skulle hjælpe med lidt med SEO på mit firma har jeg fået mig fortalt? hvis I har nogle andre forslag her tager jeg meget gerne imod dette :-)

Mit budget er ca. 5000 kr. om måneden.

Hilsen Ricko

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være mere end velkommen til, at kontakte mig på dennis @waimea.dk - vi er et bureau bestående af nogle af de dygtigste, og erfarne konsulenter. Vi har ingen bindingsperiode i Waimea, og vi kan sagtens hjælpe dig med din SEO for 5000 kr om måneden :-) Hvis du vil læse mere om os, kan du læse videre på www.waimea.dk

Og ja, dine blogs vil klart kunne have en positiv effekt på din hjemmeside. Uanset om du kontakter mig eller ej, så ønskes du have held og lykke med det hele herfra!

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko, 

Jeg kan hjælpe dig med at løfte din side. Jeg er kun mig selv, og laver ikke andet end SEO. I forhold til bindinger så har jeg ingen. 

Ønsker du at se/få referencer eller andet er du velkommen til at kontakte mig. Send PM.

Ellers held og lykke med det. 

Med Venlig Hilsen

Hans 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ricko Bastegaard:

Hej Amino

Jeg vil høre om I kender et godt lille firma, helst ikke mere end 1 eller 2 ansatte som kunne stå for SEO på mit firma www.uniquetravel.dk

Jeg vil gerne pege på mig selv, til at foretage det omfattende arbejde med at optimere sitet så det fungerer optimalt i forhold til SEO.
Jeg har stor og bred erfaring med SEO og Joomla, og de hacks og tweaks der er nødvendige for at koden fremstår ordentligt i forhold til især google.

I dag er en af de væsentligste parametre hastighed, og som du måske har hørt er næste fokusområde at sitet skal kunne læses og håndteres af tablets og smartphones uden problemer.

Jeg arbejder hovedsagligt med onsite-SEO, og er ikke selv ekspert indenfor ekstern SEO, men kan selvfølgelig være bindeledet, og jeg kender nogle rigtig seje fyre, som kan den del.

Budget-mæssigt, er det selvfølgelig sådan at man får hvad man kan betale for - og lidt til, så det er dig der bestemmer prisen og tempoet.

Alle tiltag udføres onsite, og den dag samarbejdet ophører, vil det udførte arbejde naturligvis fortsætte med at virke - Just wanted to say :)

PS

Har der ikke været nogle firmaer i de 3-4 år, som du har kunnet stole på?
Jeg ved godt at der findes et par rådne æbler i kurven, men at det skulle stå så grelt til, tror/håber jeg helt sikkert ikke.

Du er velkommen til at sende mig en mail på jd@icode.dk, eller skrive en PM, så kan vi tage en helt uforpligtende snak.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko

Det er typisk helt nye kunder man binder til SEO aftaler... du har været i gang flere år, og har nu mange placeringer på side 2.. tiden er kommet til at du vil se nogle top 10 placeringer... Det vil jeg naturligvis godt hjælpe dig med!

SEO offpage skal dog være en langsigtet strategi, hvor der hver måned tilføres mange forskellige typer links til dit site.. ønsker du at stoppe samarbejdet under processen er det naturligvis dit valg..  Jeg kan hver måned dokumentere det arbejder der er udført sammen med din placerings rapport:-)

Dit budget er i den lave ende i forhold til de seriøse konkurrenter du har, det arbejde jeg laver er dog aldrig spildt da det er med til at forbedre dit "trust flow".

Det er fint med Blogs, men der er mange andre aspekter der er også er vigtige, det er en del af det arbejde jeg udfører for dig:-)

Ser frem til at høre fra dig!! vil du vide mere om mig/os kan du finde mig på easy-net.dk/søgeoptimering

Finder vi ikke sammen, vil jeg ønske dig held og lykke med dit projekt:-)

God dag

Hilsen Peter

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko 

Jeg er SEO ekspert og rejseblogger med holdbare resultater på Google. 

Jeg synes, at rejsebranchen er fantastisk spændende at arbejde med og jeg tror, vi kunne være et rigtig godt match. 

Send mig en mail på kf(a)kristofferfons.dk - så kan jeg lige vise dig mine resultater & rankings i rejsebranchen og fortælle mere om mit arbejde :-)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko

Jeg arbejder selv for firmaet SEOgruppen  ( www.seogruppen.dk ) og jeg vil da gerne tilbyde dig vores hjælp, hvis du skulle ønske det.

Nu skriver du, at du ikke vil "bindes" og at du gennem de seneste år ikke har kunnet finde firmaer du kan stole på. Jeg ved godt der er mange (lad os bare kalde det for mindre heldige firmaer) men samtidig så lyder det voldsomt. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på om du vitterlig har givet det en ordentlig chance? SEO er nemlig ikke et kapløb og det er noget som gerne skal have tid til at virke ordentlig.

Du er velkommen Ricko til, at kontakte mig på mail ac@seogruppen.dk eller snakke med lederen af vores SEO afdeling og evt. få et helt uforpligtende tilbud. Vi kan tilbyde dig en stor kvalitet og erfaring for det budget du selv nævner så jeg er sikker på at du kan få skræddersyet noget til dig, hvor du vil have en hel produktion til at arbejde for dig fremfor blot en eller 2 mand.

Jeg håber at høre fra dig og hvis ikke så håber jeg du finder lige præcis det du søger.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 05:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte min kollega Anders Abrahamsen hos Vestjysk Marketing på 97 32 01 08.

Vi har stor erfaring med rejsebureauer og har i dag omkring 15+ bureauer på referencelisten.

Se mere på www.vestjyskmarketing.dk

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricko,

Jeg forstår godt du synes det er en jungle at finde rundt i!

Jeg har en veninde som jeg skulle hjælpe med at finde en SEO leverandør til. Jeg laver selv SEO, men vil ikke blande forretning og venskab sammen, hvorfor jeg instruerede hende i hvordan og hvem hun skulle indhente tilbud fra, som jeg mente var værd at kontakte indenfor branchen.

Jeg vil ikke hænge nogen ud, men hold da op hvor kommer nogle SEO firmaer nemt til deres penge, fordi kunderne ikke ved hvad de bestiller og i sidste ende får. 

Jeg kan fortælle at priserne på ca. det samme stykke arbejde, lå fra 2.500 - 14.000 kr. afhængig af SEO leverandør. Kvaliteten af det arbejde, tid og de links de ville bygge svingede lige så meget, og fulgte sjældent prisen.

Samtidig prøvede nogle at prakke hende ting på, som hun ikke havde brug for. Andre tog bevidst en for lav pris, så de senere kunne sælge større og dyrere SEO løsninger til hende. Andre igen snakkede bare SEO-teknisk volapyk, så det lød som om hun fik en masse for pengene, uden der egentlig var noget af substans i tilbuddet. 

Mit råd til dig er derfor:

  1. Prøv at se om du kan få en dygtig uafhængig SEO mand/firma til at rådgive dig omkring valg af SEO-leverandør.
  2. Lad ham hjælpe dig med en kravspecifikation som du medsender når du indhenter tilbud.
  3. Lad ham læse de tilbud igennem du får, og give dig hans ærlige mening om dem og hvem du bør vælge af disse.

 

Fra Gislige
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Tak for alle de gode svar :-)

Så har jeg lidt at gå videre med.

Hilsen Ricko Bastegaard

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)