Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange produktvarianter ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et produkt, som findes i 8 forskellige varianter. Hvad har i erfaringer med er den bedste måde at vise sine produkter:

1) Opretter 1 produkt og på selve produktet kan man vælge hvilken farve man ønsker

2) Opretter 8 produkter, som dækker over hver farve

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som har haft problemstillinger med dette før?

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være en som har prøvet det før :)

Bør jeg oprette alle 7-8 farvevarianter som hver deres produkt eller skal jeg oprette 1 og så have en dropdown med de forskellige farver?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvad produktet er men umiddelbart ville jeg vise alle 8 produkter med et foto af varen i den mest attraktive farve. Når folk klikker på varen kan de så se hvilke farver de kan få varen i. Men skal du sælge en stol fungerer det sikkert bedre med foto af produktet i alle farver, så man bedre kan se virkningen. Men vis (stadig) først de andre farver efter klik på varen.

Der er ikke noget entydigt svar derfor er folk tilbageholdende med at hjælpe dig...tror jeg

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

mabru:
1) Opretter 1 produkt og på selve produktet kan man vælge hvilken farve man ønsker

Du vælger selvfølgelig nr 1 med mindre du ikke har ret mange produkter til salg på siden ?. Og i eksempelvis Prestashop kan du stadigvæk godt have 8 forskellige billeder af varen selv om du kun opretter en.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart vælge at vise alle varianter hvis det f.eks er farve varianter (str. giver ikke mening ved feks. tøj)

Vi er lidt over i religion her, men min holdning er at jeg konverterer bedre ved billeder frem for venstre stillet menu valg.
Den filosofi vi arbejder efter, da vi har fysiske butikker, er at kunderne køber med øjenen og ikke ved at få stillet for mange valg for sig. I dette tilfælde tøj.

En gammel sælgerlærdom siger, at hvis du stiller en kunde 3 spørgsmål, så vil det 4 spørgsmål gøre at du taber kunden (i den fysiske verden).
Denne overfører jeg til vores webshop og sælger produkter via billeder i stedet for at stille for mange spørgsmål.

Har jeg 1 polo i 5 farver, viser jeg den i de 5 farver.

Men igen, lidt religion.....

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen :)

@Fresno Bob:
Præcis den problemstilling jeg overvejer. Har en sleeve til armen, som fås i flere farver. Var meget i tvivl om jeg skulle vise alle 5 farver eller blot nøjes med 1 farve og så vise en dropdown inde på selve produktet med de forskellige farver.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv samme udfordring med mit tøj. Hvis du som jeg, vælger at vise den samme trøje 5 gange, fordi du har den i 5 forskellige farver, er det vigtigt at du også beskriver trøjen med 5 forskellige tekster. Ellers får du Duplicate content

- Kim -  

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mabru

Jeg vil gerne komme med mit bud på hvordan du kan opstille den bedste løsning.

Det kommer selvfølgelig meget an på hvilken type produkt det er du sælger. Lad os antage at du sælger et produkt med mange funktioner/detaljer som er fordelagtige at fremhæve.

Med denne slags produkt ville jeg klart vælge kun at vise 1 produkt. Du kunne på denne måde bruge resten af "pladsen" på dit webshop til at vise og eller beskrive de forskellige funktioner som produktet nu har.

Er det derimod et meget simpelt produkt du sælger, så ville jeg vise de forskellige farver som det fås i.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Mvh Lasse

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er f.eks en kinesiotape, som fåes i 5 forskellige farver (samme størrelse)

Noget alm sportstape (fåes i en farve men to forskellige længder)

Kompressionsstrømer som fåes i 4 farver og 4 størrelser.

Dette er et lille udvalg af det som sælges :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)