Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmesides hastighed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside, som skal køre lidt hurtigere. 

Kan du, eller kender du nogen der kan, optimere Java, css og what not så den bliver optimeret efter Google PageSpeed, så giv endelig lyd :)

På forhånd tak!

Mvh 

Rasmus 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Det kan jeg sikkert godt hjælpe dig med. 

Smid mig en mail med detaljerne på jh@jannikhansen.co.uk

Så skal jeg nok lige returnere dig et tilbud :)

/Jannik

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Ting burde optimeres efter hastighed (Perceived performance, bedre brugeroplevelse i form af siden kan bruges hurtigere etc.), og ikke pagespeed - men det er en anden ting.

http://blog.catchpoint.com/2011/12/27/biggest_misconception_about_google_page_speed/

Burde - ja - det er vi enige om. 

Men i praksis er folk på små bugetter - og der vil jeg nu mene at Varnish, Google pagespeed (via apache modulet) - er rimeligt godt givet ud. Det giver jo en helt anden hjemmeside. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Men i praksis er folk på små bugetter - og der vil jeg nu mene at Varnish, Google pagespeed (via apache modulet) - er rimeligt godt givet ud. Det giver jo en helt anden hjemmeside. 

Om folk er på små budgetter eller ej - god pagespeed score er ikke lige med god hastighed. - Det er best practice *generelt*, men det er sjældent der er en one size fits all - hvis siden bliver langsommere, men score bedre - så siger man vel ikke ja tak til en god pagespeed hvis siden loader langsommere af det (Hvilket faktisk kan være resultatet oftere end man lige forventer).

Men anyway - til OP:

Jeg ved ikke hvad dit budget er (stort eller lille) - men gå efter en der ved noget om hastighedoptimering, og ikke pagespeed score optimering. Fordi hvis det bare er optimering af din pagespeed score - så kan jeg gøre det på 10-30 minutter, kvit og frit - at gøre siden hurtigere derimod, kræver man kigger lidt specifikt på siden, og ser hvad der faktisk foregår, og optimere ud fra dette.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ikke uenige Lucas :-) 

Mange af dræberne ligger i dårligt udviklet moduler - eller dårligt konfigureret servere.. 

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Kim Tetzlaff: https://www.ktj-media.dk/

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det skulle jeg nok kunne hjælpe dig med uden tvivl.

Men det er korrekt som Lucas skriver, at man ikke kan se på Google pagespeed og sige, min hjemmeside er langsom eller hurtig. Den måler ikke hastighed, men den fortæller hvad man generelt skal gøre for at optimere sin hjemmesides hastighed. Dermed ikke sagt at de råd der kommer i testen ikke er gode, for det er de i 90% af tilfældene.

Men skriv til mig enten her eller på mail (står i min profil) så kan jeg komme med et tilbud på netop din hjemmeside

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)