Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af seriøs hostning

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hostet et .dk domæne hos Siteground i efterhånden en del år og har kun godt at sige om dem.

Supporten er hurtig og effektiv. har ikke oplevet nedetider.

Fra Hjørring
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter også hosting4real.net det virker bare og supporten er uovertruffen

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart vælge www.digitalocean.com da de har alting, bl.a. WP klar til at blive installeret ved at bare trykke på en knap og hvis man skal mere komplicerede ting kan man bruge kommandolinjen (men det er slet ikke nødvendigt).


Jonas Hoffmann, TriWeb

www.TriWeb.dk

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft fat flere udbydere, de fleste er altid bedre en d alle andre, men kan ikke forklare hvorfor. De bedste var Meebox, som ikke kunne fortælle noget som helst om hvad jeg fik, i de forskellige pakker, men det forklarede at det klart fremgik af trust pilot hvor godt de gjorde det, men hvad de leverer er tilsyneladende en hemmelighed. Jeg afprøver lige nu unoeuro, gigahost og siteground, den sidste er helt klart vinder på supporten, den opnåede hastighed tester jeg videre, jeg har svært ved at se forskel på gigahost og siteground, men når der er mere indhols kan det være de skiller sig ud.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du finder en løsning der opfylder dine behov om service, oppetid, funktionalitet og hastighed.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være billigt og godt kan jeg anbefale UnoEuro. Vil du have hurtigere hastighed og tlf support er Wannafind.dk rigtig gode :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro er også det jeg vil anbefale. Ellers kan Chosting også være et godt bud ;-)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)