Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP søges til ny kommende chips

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en hel ny medlem herinde, som søger desperat efter hjælp. Den korte historie er.

Jeg er ny kommende iværksætter som har et helt nyt produkt indenfor chips: sunde chips men stadig samme sprødheden som alm. kartoffel chips.

Jeg har eksperimenteret med produktet og jeg har lavet min forretningsplan og diverse
Mit spørgsmål er hvordan kommer jeg fra mine upakkede produkter til færdiggjort produkt.

Altså når produktet er færdiglavet i køkkenet ,så skal det videre til indpakning: Er det her man skal ud og købe en pakkemaskine (hvis, hvor) og ved siden af købe selve folien som er egnet til chips?? og hvor der bibeholdes den sprødhed. Ellers kan man leje sig ind hos et sted hvor der er udstyret.

Min plan er først at lave prototype chips poser, som jeg kan dele ud i mit netværk og lave min survey. Derefter analysere deres respons og så tage det næste skridt.

Jeg takker for hjælpen, fra en frustreret kommende iværksætter. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg håber at du laver disse chips uden palme olie ?http://www.saynotopalmoil.com

Skriv gerne uden på posen "uden palmeolie" , det gør det nemt for os forbrugere at vælge dit produkt.
Jeg køber kun chips uden det skidt i. Og andre produkter så godt som muligt.



Mvh
Anders

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)