Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino

Vi vil gerne i kontakt med en app udvikler, som kunne være interesseret i at blive medejer af en app, der er 30% færdig udviklet. Kender i nogen steder, hvor vi kunne lede?

På forhånd tak.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Du mangler godt nok meget information :-) Men du er velkommen til at smide mig en mail - og fortælle hvad det går ud på - så skal jeg nok give mit ærlige svar om jeg er in or out. :-)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Hvis du ikke kan finde nogen som vil hjælpe dig med partnerskab, så vil jeg gerne hjælpe dig :)

Send mig gerne en mail m/nsted.dk

Dbh

Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

anders - jeg troede først du havde 3 helt ens indlæg for at finde partner til app - da der var tre med samme overskift - App udvikler søges men  det er tre forskellige som inden for samme dag (og vist time) søger en app udvikler til en ide de har fået. Samme ses konstant på facebook grupper som ungiværk og andre iværksætter grupper.

Desværre flyder både amino og facebook med masser af fremragende app ideer - hvor ide mand søger en der vil sætte sig og lave det hårde arbejde med at udvikle den ide - mod andel i fortjeneste. Det virker sikkert naturligt nok, men ud fra mange tidl. svar, viser det sig ofte meget svært at finde en udvikler der vil sætte sig og udvikle noget, der i tid kan koste rigtigt meget - ud fra en ide

Som minimum vil jeg råde til at fortælle LIDT om den ide lige fra start - og så står du jo bagefter med udfordringen omkring at få en aftale hvor både du og en eventuel udvikler er sten sikre på hinanden, på fortrolighed - på at han kan udvikle og få det frem til en tid - og at du kan markedsføre og at det hele bærer og den ene ikke løber med noget fra den anden - OG hvordan man rent praktisk deler - hvor man ofte behøver et firma I/S eller IVS eller APS fra start. Jo mere struktureret i som søger App udvikler er - jo større chance for at den ikke dør halvvejs eller skuffer en af jer

god vind med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John, 

Selv når man skriver til den store masse af app-ide-magere, så kommer der sjælent noget seriøst svar. Og hvis man virkeligt svare dem professionelt og seriøst, så kryber de tilbage, og siger de vil kontakte en igen når de er klar. 

Problemet er snarere at den store mængde du taler om, rent faktisk er folk der slet ikke er klar på hvad de vil - men bare ser en app som Endomondo vokse sig stor og blive solgt for et million beløb. 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anders

Jeg tror du får svært ved at finde én der vil være medejer, mod at han så skal færdiggøre udviklingen. Eller rettere du kan sikkert godt finde én men det er sjældent at de dygtige udviklere vil være interesseret - de har selv masser af ideer - og hvorfor skulle de dele med dig når de kan lave det hele selv Wink

Jeg ved det kan være svært at finde funding til sine ideer, og bankerne er jo ikke i disse dage glade for at skulle låne penge ud - men hvis du vil have færdigudviklet din idé, er det nok den vej du skal gå. 

Typisk er de APP's jeg hjælper med at udvikle self-funded, eller finansieret ved hjælp af "3F" (dvs Friends, Fools and Family Wink), og det er nok den vej jeg vil anbefale dig at gå.

Dertil kommer at når du har 30 % af app'en udviklet, så har du faktisk ingenting - du vil ofte komme ud for at det er hurtigere og billegere for en ny udvikler at starte fra bunden igen.

Jannik Hansen:

Selv når man skriver til den store masse af app-ide-magere, så kommer der sjælent noget seriøst svar. Og hvis man virkeligt svare dem professionelt og seriøst, så kryber de tilbage, og siger de vil kontakte en igen når de er klar. 

Problemet er snarere at den store mængde du taler om, rent faktisk er folk der slet ikke er klar på hvad de vil - men bare ser en app som Endomondo vokse sig stor og blive solgt for et million beløb. 

Og så lige en kommentar til Jannik - Det er helt rigtigt at der er mange ""app-ide-magere" der ikke er klar over hvad det vil sige at få udviklet en APP (eller rettere at få opbygget en virksomhed). Men det er jo netop der hvor Amino kommer ind, og hvor folk som du og jeg så kan rådgive folk, om hvad det vil sige. 

Og ja så er der mange der trækker følehornene til sig igen - men det er da helt fair. De har jo deres kompetence områder og vi har vores - og det at de ikke er "stærke" på vores område er jo helt fint, jeg hjælper gerne. Og nogle gange går hjælpen da også ud på at hjælpe med at få "aflivet" en idé der ikke er bæredygtig, inden der bliver kastet mange penge efter den.

//Morten

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Og så lige en kommentar til Jannik - Det er helt rigtigt at der er mange ""app-ide-magere" der ikke er klar over hvad det vil sige at få udviklet en APP (eller rettere at få opbygget en virksomhed). Men det er jo netop der hvor Amino kommer ind, og hvor folk som du og jeg så kan rådgive folk, om hvad det vil sige. 

Og ja så er der mange der trækker følehornene til sig igen - men det er da helt fair. De har jo deres kompetence områder og vi har vores - og det at de ikke er "stærke" på vores område er jo helt fint, jeg hjælper gerne. Og nogle gange går hjælpen da også ud på at hjælpe med at få "aflivet" en idé der ikke er bæredygtig, inden der bliver kastet mange penge efter den.

//Morten

Det er jeg skam ikke uenig i... Men langt de fleste der vil bygge en app- ser ikke det der at tilhørende at skabe en app. Ligesom der faktisk stadig er mennesker, der ikke ser Facebook som en rigtig virksomhed. Selvom det er en CashCow.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)