Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske linkkataloger - hvordan står det til med dem?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Seonaut:

cooks.dk tager penge for optagelse, mener det er 70 kr, det er ok.

Betalte links er et "no go". I øvrigt virker søgefunktionen ikke på den pågældende side.

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Reupke:

Seonaut:

cooks.dk tager penge for optagelse, mener det er 70 kr, det er ok.

Betalte links er et "no go". I øvrigt virker søgefunktionen ikke på den pågældende side.

Havde nu heller ikke tænkt mig at benytte mig af denne hjemmeside. Jeg har kun hørt dårlige ting om betalte links.

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer som udgangspunkt, at sige alt med måde. Du skal ikke gå ud og oprette dig til flere linkkataloger end nogle få, det er utrolig nemme links at få, og sandsynligheden for, at de også linker til "dårligt nabolag" er høj. Så jeg vil rådgive dig til, at oprette dig til et enkelt eller to - diversitet er godt, og når Google på et tidspunkt fjerner værdien af sådanne sider (hvilket jeg forudsiger, at de snart gør) så vil du ikke blive betydeligt ramt hvis du kun har nogle få links fra kataloger. Jeg håber, at det kunne bidrage til noget :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

Jeg plejer som udgangspunkt, at sige alt med måde. Du skal ikke gå ud og oprette dig til flere linkkataloger end nogle få, det er utrolig nemme links at få, og sandsynligheden for, at de også linker til "dårligt nabolag" er høj. Så jeg vil rådgive dig til, at oprette dig til et enkelt eller to - diversitet er godt, og når Google på et tidspunkt fjerner værdien af sådanne sider (hvilket jeg forudsiger, at de snart gør) så vil du ikke blive betydeligt ramt hvis du kun har nogle få links fra kataloger. Jeg håber, at det kunne bidrage til noget :-)

Tak for feedback
Jeg har allerede meldt mig til 2 eller 3 og tror jeg stopper her så. Arbejder også på at få links fra andre stedet - men det er jo ikke lige til ;-)

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Fra  stammer.dk Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er skam ikke bare lige sådan at lave linkbuilding :-) Du siger bare til, hvis du ønsker et samarbejde med Waimea Digital - det koster godt nok, men vi er eksperter i linkbuilding.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)