Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udvikling af app.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.
Jeg har en ide til en app / software, der vil gøre livet noget lettere for flere i erhvervslivet. Jeg er ikke uddannet inden for it og har ingen ide til hvordan jeg skal gribe det an. Er bange for at andre render med ideen hvis jeg spørge anden virksomhed til råds. Håber på nogle gode råd og inputs

Hilsen
Jesper

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper

Du skal ikke være så bange for, at vi der lever af at lave app's, render med ideen.

1. Vi har masser af ideer selv

2. Hvis din app får succes vil du opdage at der er rigtigt mange der "render med den" - og den der får succes er ikke den der kommer først, men den der gør det bedst Wink  -  Succes, også i App verdenen, afhænger ikke af om du kommer først med koncept/det tekniske, men hvordan du eksekverer.

Hvis du ikke selv er udvikler så bør du finde en der kan hjælpe dig - og det ikke kun med den rent tekniske udvikling, men også med opbygningen af din forretning.

Vi er mange herinde der gerne vil hjælpe - du er velkommen til at Sende mig en PD, en mail eller give mig et kald på telefonen. Så kan vi tage en uforpligtende snak om din idé (og jeg vil love dig - jeg render ikke med den Smile )

//Morten

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper :)

Fedt med din idé :) Det er første step på vejen. Når du har fundet den perfekte idé, så skal du snakke med mig eller en anden app kyndig. Hvis det er mig du vil snakke med, så kan du skrive til mig på m/nsted.dk eller udfylde formularen på mit website

Lad os tales ved :)

//Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)