Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Instagram hvordan ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jeg er lige begyndt at bruge instagram. Naar jeg ser andres profiler har de deres seneste billeder oppe i toppen ved siden af deres profil foto. Kommer det automatisk naar man har fotos nok ? 

Hvis man folger en og de har et fedt foto, kan jeg "retweete" dette foto over paa min profil ?

takker

mvh

anders

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye billeder bliver automatisk lagt i toppen af din profil, uanset hvor mange du har. Du kan ikke "Retweete" på Instagram. Det er ret låst i sine funktioner på den måde.

Et rigtig godt alternativ er Pinterest.com som er rigtig nem at bruge og har flere muligheder for at dele billeder.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Det jeg mener er den "banner" som er ved siden af profil foto naar man ser en konto paa en pc.

f.eks som her https://instagram.com/norlydenmark/

Ja pinterest kender jeg , takker :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er teksten du mener, så kan du selv tilføje den under "Edit profile" i dine indstillinger.

_ Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan se min profil her https://instagram.com/nordic56/

som du kan se har jeg ikke et "banner" med fotos ved siden / over  mit profil foto som andre profiler har.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg med :)

Det var faktisk et godt spørgsmål. Det ved jeg ikke hvis jeg skal være ærlig. Jeg tror det er noget der kommer automatisk. Jeg kan se på min egen profil, at billederne skifter løbende, så jeg tror det kommer af sig selv. Men hvornår, ved jeg ikke.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ok :) jeg maa prove at tage flere fotos og se hvad der sker :)

takker

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå der skete ikke noget ved at ligge et foto mere op.
Andre som ved noget om dette ?

Mvh
Anders

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
Hvis man folger en og de har et fedt foto, kan jeg "retweete" dette foto over paa min profil ?

Du kan benytte dig af app'en "Regram" eller andre tilsvarende. Her kan du "Regramme" andres billeder så de også bliver krediteret ordentligt :-) De vil så blive vist i dit feed som "regram fra xxx bruger"

Natasha

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)