Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til Webshop installering

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Indrømmer jeg lige overså trådstarters forspørgsel om alternativ pris på det, da jeg på min tablet havde en fed reklame fra noget erhvervs opstarts i wyoming Embarrassed

Men mener nu ikke det er en malplaceret opsang. Manden for ingen respons på hans problem før han spørger efter en pris som en alternativ løsning.

Og har set SÅ SÅ mange gange at "sælgere" kommer ind på tråden med betalte løsninger inden der bliver efterspurgt en pris. Så denne gang er lidt en undtagelse.

Men savne sq lidt det med at vi kan hjælpe hinanden uden det skal koste. Nu tilbød jeg at kigge på det gratis for ham, men intet svar.

Så midt gratis svar ville være:

Se evt. på unoero.com det er billigt og virker fint. Har one click installation, dvs et klik og du har en Prestashop på din server. Herfra kan du også tilknytte dit domain navn til server/shop.

Betalingsindløser kunne være Quickpay som er supernemt og igen billig at bruger, har plug 'n play løsning til din Prestashop.

Du har nu en shop til små 157.- om mdr. + domain pris 45.- årlig hvis der er .dk 

Bare mit bud, og der er andre løsninger og muligheder.

Mvh. Lasse

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)