Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået en god idé, men hvad nu?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har fået, hvad jeg selv synes, er en pisse god idé. Det er meningen det skal køre som en enkeltmandsvirksomhed, men jeg har nogen udfordringer i forhold til hele udførelsen. Den er nemlig udelukkende webbaseret, og til det skal man jo bruge en hjemmeside med nogen helt klare funktioner.

Jeg er uddannet IT Supporter, og har igennem det meste af mit liv arbejdet med IT. Så jeg ved hvad det vil kræve for at få min idé op og igang. Problemet er at jeg har to valgmuligheder. 

1. Lære mig det hele selv, og selv stå for at lave hjemmeside etc. Det indebærer nogen måneder på "skolebænken"

2. Få en anden til det, og betale mig ud af problemet. Noget der kan blive en rigtig dyr løsning.

Det virker umiddelbart lige til, men for mig er det hele lidt af en udfordring.

Ved valgmulighed 1 vil det hele afhænge af om jeg kan lære det der er nødvendigt for at siden kan køre. Og en anden ulempe er at der nok vil gå et godt stykke tid med udvikling m.m. 

Ved valgmulighed 2 vil jeg være afhængig af en tredjepart. Opstår der funktions problemer med hjemmesiden skal jeg betale mig ud af det. 

Det er allerførste gang jeg helt seriøst overvejer at tage et initiativ til at starte noget selv. Så jeg er helt grøn på området og kunne godt bruge lidt hjælp fra nogen med erfaring i noget lignende. Jeg vil ikke afsløre min idé, men kan fortælle så meget det er lidt ligesom DBA, Gul&Gratis bare mere branche specifikt. Jeg har også lidt en hurdle da jeg for tiden går ledig og er jobsøgende, hvordan er reglerne på det område med eget CVR nr. og det at være på dagpenge? 

Mvh.






Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,