Vi har nu fundet en model, der giver en rigtig høj konvertering.
Vi har oplevet at kombinationen af en lille animation, der viser hvor nemt det er at lave mails, klart at fortælle hvad vi hjælper med gratis under en prøveperiode, fokus på referencer og volumen - det virker. Og faktisk er mit ydmyge portræt det flest stopper ved; og går tilbage og udfylder formen.
er der nogen speciel grund til at jeres CTA er rød, og ikke grøn, som jo normalvis er den farve man ser?
Derudover er det en rigtig flot side! -Men er det nødvendigt med så mange forskellige pakkeløsninger? I mine øjne virker det som en stor mundfuld at skulle tage stilling til for kunderne
Tusind tak for jeres feedback.
Vi har kigget på recordings af adfærd, studeret heatmaps og analytics. Lyttet til gode råd - spurgt kommende kunder der har tilmeldt sig.
Den nye side vi har lagt op her til morgen, har konverterer 2,5x bedre end den tidligere
Ikke specifikt til landingssiden som sådan - men hvorfor pokker skal I gennemse min information, for at lade mig prøve jeres produkt? - Brugeren tager altså aktivt et initiativ til at prøve det, men skal nu vente jeg ved ikke hvor længe, for faktisk at kunne prøve det.
Jeg skrev min info for 15 min siden. - Nu tager jeg sgu en kop kaffe, og hopper i et møde. Efter mødet har jeg sikkert glemt alt om jer (intet ondt) :-)
Jeg tror personligt i spilder rigtig mange leads på den måde - og jeg er en af dem.
Helt fint og stærkt at I vil give mig en gennemgang for at konvertere mig, men lad nu liiige folk komme ind ad døren først, inden I begynder at sælge.
Held og lykke med det hele! :-)
Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.