Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan vi gøre bedre på denne landingpage?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 13:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Den er meget høj.

Kunder oplever øget salg når de skifter til os, men vi er også kritiske med hvem vi tager ind.

Kim

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 06:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback.

Vi har nu fundet en model, der giver en rigtig høj konvertering.

Vi har oplevet at kombinationen af en lille animation, der viser hvor nemt det er at lave mails, klart at fortælle hvad vi hjælper med gratis under en prøveperiode, fokus på referencer og volumen - det virker. Og faktisk er mit ydmyge portræt det flest stopper ved; og går tilbage og udfylder formen.

http://mailplatform.dk/mailplatform-gratis-proveadgang/

God weekend,

Kim

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 07:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

er der nogen speciel grund til at jeres CTA er rød, og ikke grøn, som jo normalvis er den farve man ser? 

Derudover er det en rigtig flot side!
-Men er det nødvendigt med så mange forskellige pakkeløsninger? I mine øjne virker det som en stor mundfuld at skulle tage stilling til for kunderne Smile

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 20:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tusind tak for jeres feedback.
Vi har kigget på recordings af adfærd, studeret heatmaps og analytics. Lyttet til gode råd - spurgt kommende kunder der har tilmeldt sig.

Den nye side vi har lagt op her til morgen, har konverterer 2,5x bedre end den tidligere

http://mailplatform.dk/mailplatform-gratis-proveadgang/


Kim

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Du er super gode.

Jeg bruger gerne tid på at bevise det -:)

Kim

http://mailplatform.dk/mailplatform-gratis-proveadgang/

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke specifikt til landingssiden som sådan - men hvorfor pokker skal I gennemse min information, for at lade mig prøve jeres produkt? - Brugeren tager altså aktivt et initiativ til at prøve det, men skal nu vente jeg ved ikke hvor længe, for faktisk at kunne prøve det.

Jeg skrev min info for 15 min siden.
- Nu tager jeg sgu en kop kaffe, og hopper i et møde. Efter mødet har jeg sikkert glemt alt om jer (intet ondt) :-) 

Jeg tror personligt i spilder rigtig mange leads på den måde - og jeg er en af dem.

Helt fint og stærkt at I vil give mig en gennemgang for at konvertere mig, men lad nu liiige folk komme ind ad døren først, inden I begynder at sælge.

Held og lykke med det hele! :-)

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 16:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Tak for din mail.

Vi er meget snart klar, til at tage kunderne ind på den måde du skriver.

Langt de fleste kunder, over 90%, er faktisk glade for den måde vi gør det på -:).

Kim

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)