Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Astronaut sælger deodorant

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Delta Content Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder måske ikke som det mest logiske, men hold godt fast.

Har du et produkt eller en ydelse, og kunne du tænke dig flere kunder?
Den første tankte for mange i samme situation er at få lavet en hjemmeside og en film til forsiden. "Det må kunne lokke folk til!"

-Hvad skal filmen kunne?
"Fortælle kunden hvorfor de skal vælge os. Selvfølgelig!"

Men vent engang --

"Prøv lige at smage den her kakkelak... den smager super godt!" kan du måske forestille dig en knægt på 13 fortælle sin lillebror.
- Vores hjerner er trænede til at fange bullshit, og til at være varsomme.

Tror vi på Jyllerup Jordbær-Drik når de i deres nye kampagne på TV siger "verdens bedste læskedrik!", eller på automester Henning Plough når han påstår at hans services er de bedste af alle mekanikere?
- Jeg tvivler.

Det viser sig at der er smartere indgangsvinkler til at fange folks interesse og skabe tillid.

Det er her vi kommer ind.

Har du fornyligt set en reklame for Nike, Coca-Cola eller Audi?
- De store virksomheder har indset at den bedste marketsføring er at skabe et bånd til deres end-users. At skabe en relation.

Derfor sælger Axe styrtende med deodoranter når de sætter en astronaut på TV, og inviterer folk til at joine axe apollo space academy.
https://vimeo.com/111635388

Axe har også lavet en kampagne med engle;



Virker det? You tell me.
- Jeg køber gerne axe.

Det kan godt betale sig at bruge god tid på at tænke over hvilket budskab der skal ud, og hvordan man får seerne til at føle det du vil have dem til.

Film er et stærkt medie, med enorm mulighed for at påvirke folk i alle retninger.

Jeg vil anbefale dig at finde nogle gode samarbejdspartnere, og udnytte de samme tricks til marketsføring som verdens ledende virksomheder.

Hvem ved, måske kan vi hjælpe dig :)

Will J. Løkken
www.deltacontent.tv

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)