Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af distribution i Sverige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har en webshop hvor jeg sælger behandlingslamper. Jeg har for 3 år siden fået overdraget distributionen i Danmark af den engelske producent. Jeg er lige blevet tilbudt at få distributionen for Sverige, hvilket jeg er meget interesseret i. Administrationen tænkes drevet fra Danmark, samt svensk kundeservice. Jeg vil mene, at det vil være godt med en svensk webside med shop hvor den fysiske adresse er lokaliseret i Sverige pga. tryghed. Det samme gælder vel telefonnummeret. Er der nogen der har erfaring med etablering af virksomhed i Sverige? CVR nummer, ubemandet adresse (gerne postkasse tømning), evt. lagerforhold med forsendelse? På forhånd tak for hjælpen.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

Du skal bare finde et af de kontor hoteller i Malmö - vil anbefale dig at tage hen og se det først! Helt konsekvent, så mener jeg man skal vide hvad der møder en, hvis en kunde en dag møder op i receptionen der. 

Post kan du helt sikkert bare få dem til enten at skanne ind til dig, eller at sende brevene til Danmark. 

Lidt om opstart af virksomhed finder du her

Nu ved jeg ikke hvor stort dit produkt er - men tag en snak med GLS, og tving dem ned i pris. 

Det er langt billigere for dig, at have forsendelsen samlet ét sted!

Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik, Tak for din besvarelse og dine gode råd :-)

 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 05:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik, Du er velkommen. Held og lykke med projektet.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)