Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google/SEO venlig webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle genier ;-)

Jeg kender fra tidligere en del til emnet om hjemmesider og SEO, derfor er det ikke fremmed for mig.

Min nye webshop skal bygges rigtigt op fra starten, hvoraf hovedparten af kunderne skal fanges fra organiske søgninger på Google. Det er derfor vigtigt, at webshoppen er særlig velegnet til SEO/Google.

Q1: Hvilken platform foretrækker I til dette? 

Webshoppen skal baseres på en tilgængelig skabelon/template.

Q2: Har I nogen foretrukne leverandører?

Webshoppen skal indeholde mulighed for valg af fragtleverandør (PostDK, GLS m.v.), samt være i stand til at beregne fragtprisen for indkøbskurven, alt efter om det matcher et brev, eller en pakke.

Q3: Hvad bør jeg være opmærksom på?

Andre fif?

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Q4: Hvilken hosting-udbyder anbefales til webshop? Gigahost, andre?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Q 1234 = PRESTASHOP

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Hvis jeg var dig ville jeg prøve kræfter med en WooCommerce løsning i WordPress. Det er i hvertfald noget som vi har rigtig gode erfaringer med. Mulighederne i det visuelle er utallige, samt kan de fleste ønskede funktioner tilføres igennem diverse plugins. WordPress CMS er super brugervenligt når man først kommer i gang. 

I forhold til leverandør har vi fine erfaringer med Gigahost, hvor du får meget plads for pengene. Ellers kan Unoeuro også anbefales herfra! 

Hvis du vil kigge på et par webshops der er lavet i WooCommerce kan du tage et kig på vores referenceliste. Hvis du synes at stilen falder i din smag, skal du være yderst velkommen til at hive fat mig, til en snak omhandlende dine muligheder. 

Hav en dejlig aften. 

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er efter en del undersøgelser det udvalgte system.

Du skal være opmærksom på SEO, læs evt. denne artikel om Magento SEO fra Yoast, som netop er blevet opdateret.

Vær også opmærksom på mulighederne for integration med økonomi/lager eller mulighederne for at køre dette direkte.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)