Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Industriel design eller produktudviklings-startup? Vi kan hjælpe

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Jeg driver til daglig en familie/iværksætter-virksomhed inden for industriel design og produktudvikling. Vores services henvender sig typisk til større virksomheder, der udover at få udviklet og skabt nye innovative ideer også ønsker test på målgrupper, markedsanalyser og alt dertilhørende arbejde. 

Den seneste tid har vi fundet det interessant at gå ind i mindre ny-opstartede virksomheder som partner - dette både med rådgivning og sparing inden for langsigtede udviklingsplaner, markedsudvælgelse, proto-type udvikling, markedanalyser, test af produkter helt frem til implementering. 

Foruden min partner og jeg, har vi tilknyttede samarbejdspartnere både inden for markedsanalyse og teknisk udvikling. 

Sidder du derfor som ny-opstartet iværksætter inden for industriel design eller produktudvikling, og er gået lidt i stå eller er i tvivl om hvorvidt den vej du har valgt er korrekt - eller kunne du blot godt tænke dig at få udviklet, tegnet, opbygget, testet eller viderebygget på din idé, vil vi mere end gerne hører fra dig! 

Vores eneste krav er blot at din/jeres idé er gennemarbejdet og vi på sigt kan indgå som partner i dit/jeres projekt. 

Ring, mail eller SMS' mig for yderligere information - Vi mødes gerne over en kop-kaffe eller to til videre drøftelse. 

På vegne af Optimum Consult

CEO

Mads Egeberg 

Tlf. + 45 30 31 58 19

Mail. mads@optimumconsult.dk

www.optimumconsult.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)