Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af webshop, der sælger til de unge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har I et par gode tips til markedsføring af min webshop, der henvender sig til de unge?

Jeg ved, at facebook er en god idé, men det ville være dejligt med flere muligheder, da vi launcer i weekenden.

Tak på forhånd.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du lancerer i weekenden, men endnu ikke har en markedsføringsplan, så er du måske lidt sent ude. Men hey, better late than never :)

I kan markedsføre jer på uendeligt mange måder.

Det kommer an på budget, tid til rådighed og ikke mindst selvfølgelig jeres brand og målgruppe.

Hvis du har lyst til sparring, så smid mig en PM, så giver jeg gerne mit besyv.

Mvh
Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jamen det kommer jo an på så mange ting, som f.eks hvad I sælger, hvilket budget I har afsat til og meget mere.

Ellers tænker jeg (forudsat at jeres produkter passer til det), at noget Google Shopping vil være rigtig godt til jer, da der er gode billeder samt priser, hvilket gør det nemt og hurtigt for de unge at finde og evt. købe jeres produkter.

Jeg arbejder selv for www.seogruppen.dk og jeg vil da gerne give jer nogle gode tilbud hvis det kan hjælpe jer, hvor vi pt. har en basis pakke, som er meget populær for nye webshops. Har det interesse så kan I sende mig en mail på ac@seogruppen.dk

Jeg håber I får en god start her i weekenden og I finder det I søger!

Held og lykke :)

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)