Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Nyt" produkt - ville du købe?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg køber gerne genbrug, hvis varen er i orden.
Lige som andre foretrækker jeg flere varer. Jeg plejer at shoppe andre kontorting, når jeg køber ét eller andet bestemt. Det vil også være en fordel for dig, hvis du kan lave mersalg, for der skal godt nok nogle brevordnere over disken, hvis det skal blive et guldæg.

Men god vind med det. Det er supergodt at genbruge.

Venlig hilsen

Hans

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Hans. 

Ringbind en meget god idé, men tror ikke du behøver at gøre hele shoppen til at have noget med genbrug at gøre. 

Jeg tænker helt sikkert på om jeg køber for 300 eller 800 kr, men jeg tænker knapt så meget på, hvis jeg fx har købt ringbind for 300 kr, og så ligger et par ekstra ting i kurven man mangler på kontoret - for så vil man føle større værdi. 

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

#Mikkel: Det var faktisk en rigtig gode ide med covers - det noterer jeg. Tak! 

#Hans og Jannik: Ja jeg fornemmer også på jeres og andres indlæg at flere produkter et et must. Min plan er umiddelbart at forsøge, at indkludere så mange genbrugsartikler som muligt, og så "supplerer op" med nye produkter inden for de kategorier hvor genbrug ikke giver mening (ex. printerpapir, kuglepenne, mm.) - og så blot udvælge nogle af de mere miljøvenlige produkter på området. På sigt vælger jeg så måske også at have nye produkter inden for hver produktkategori. Men jeg er allerede i fuld gang, med at få udvidet med andre genbrugs-produkter. Mange tak for jeres input :) 

Må jeg af nysgerrighed spørge jer alle: er der visse kontorartikler i køber mere end andet? Jeg ved det selvfølgelig kan variere (både i samme firma, og firmaer imellem) - men er der nogle produkter som i generelt køber oftere end andet til kontoret?

Eller, man kan også spørge på en anden måde: hvad ville i som minimum gerne se i sortimentet for at i ville købe? 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)