Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger lånegiver!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej som sagt så søger jeg en lånegiver som vil låne mig nogen penge hvis vi kan lave en god aftale på det lån jeg søger så kan jeg tilbyde en fast rente hver måned på mellem 5000 kr til 10.000 kr udbetalt til din konto hver måned i 18 måneder hvor efter dine penge selvfølge bliver betalt tilbage til dig igen og hvis der er brug for det til den tid igen så kan vi måske lave en ny aftale håber at hører fra dig!

Mvh Kasper    

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor stort havde du forestillet dig at lånet skulle være?

ps: jeg er bare nysgerrig, jeg kunne ikke drømme om at låne dig noget.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper, 

Du får helt sikkert meget mere ud af at spørge et par banker, istedet for at spørge på Amino

Dette vil jeg skyde på, ikke giver noget som helst konkret. 

Det du istedet kan bruge os til, er at fortælle beløbets størrelse, og hvad du har i sikkerhed + fx en forretningsplan

Udfra det, kan vi så bedre hjælpe dig med at komme med forslag til hvordan du vinder dig ind til bankernes hjerte, og får lånet bevilliget. 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hej alle sammen jeg tror at mit indlæg er blevet misforstået for jeg mangler ikke penge! det mit indlæg går ud på er at hvis folk har nogen penge som de gerne vil invester/låne og faktisk få noget ud af dem i stedet for en kedelig bank rente som ikke giver noget giver jeg gerne en god rente hver måned for at låne jeres penge i 18 måneder det er jo selv op til jer selv om i vil det eller ej for jeg mangler ikke penge så jeg er altså ikke desperat som i åbenbart mener!     

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du ganske enkelt så skulle skrive klart og tydeligt, med korrekt grammatik og tegnsætning, hvad du vil, eller få en til det som kan.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MR.Stark:

hej alle sammen jeg tror at mit indlæg er blevet misforstået for jeg mangler ikke penge! det mit indlæg går ud på er at hvis folk har nogen penge som de gerne vil invester/låne og faktisk få noget ud af dem i stedet for en kedelig bank rente som ikke giver noget giver jeg gerne en god rente hver måned for at låne jeres penge i 18 måneder det er jo selv op til jer selv om i vil det eller ej for jeg mangler ikke penge så jeg er altså ikke desperat som i åbenbart mener!     

Enig, du skal helt sikkert gøre langt mere ud af dit forarbejde. Det er lige præcis det, som Amino Kapital er til for. 

Dog syntes jeg stadig du skal lytte til rådene i min video til dig, da det er helt sikkert de samme ting, som en investor vil spørge om. Der er faktisk nemmere at tjene penge, end at få en investor til at investere - det kræver så meget mere arbejde at få i hus.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)