Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

URL med bibehold af adresslinjen - hvad betyder det for google

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hvis jeg laver en penning af Domain X til Domain Y og bibeholder adressen for Domain X som beskrevet nedenfor. Hvad betyder det så for google ranking vil jeg opnå lige så meget ranking i begge tilfælde? Fra Dandomain”Pegning - URL Forward:
Med en URL Forward kan De få Deres domænenavn til at viderestille til en hjemmeside hos en anden udbyder.
Med DanDomain's URLForward er det ligeledes muligt at bibeholde domænenavnet i adresselinjen.
De kan til enhver tid selv rette adressen som Deres URLforward peger hen på, direkte fra vores Kundecenter.
Endvidere har De også mulighed for at indtaste meta-søgeord og meta-beskrivelse, hvis domænet bibeholdes i adresselinjen. Dette gør at søgemaskiner nemmere kan indeksere Deres side.”

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rimelig sort, det her.

Vil du være venlig at stille dit spørgsmål meget mere præcist.

Venlig hilsen, Christian

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Christian

 Jeg proever at forklare det paa en anden maade

Jeg har to domains www.solitum.hr  og www.solitum.dk , pt er der en almindelig URL forward fra .dk til .hr/dk/index hvor min side ligger.

Jeg laeste paa Dandomain at det er muligt at lave en URL forward med bibeholdt adresse, hvilket vil sige .dk vil forblive i adressenlinjen

Naar man opretter denne URL forward med bibeholt adresse er det muligt at tilfoeje Title, beskrivelse og Keywords hos DNS provideren.

Min spoergsmaal gaar paa.

Faar jeg en bedre "Score" hos google med den nuvaerende loesning hvor landing point altid er mit .hr domained eller kan jeg opnaa samme "score" ved at lave URL med bibeholdt adresse?

Fordelen for mig, hvis google er neutral, ved en saadan loesning er at jeg kan optimere de enkelt lande domainer separat, + alt jeg faar en mere lokal profil.

Jeg haaber det kaster lidt lys over mit moerke indlaeg. 

  

  

 

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have.

Vi bliver lige nødt til at få fastlagt helt nøjagtig hvad du forstår ved begrebet "URL forward".

Er det i DNS'en du forwarder?

Er det i Host Header?

Er det en server Response.Redirect?

Er det en Meta refresh tag?

Er det en Frame forward?

Er det en....

Der er så mange forskellige måder det kan gøres på, at jeg bliver nødt til at se et konkret eksempel da svaret er helt afhængig af hvordan søgemaskinerne oplever det, du gør.

Venlig hilsen, Christian

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

du nævner en del som jeg ca ved 0 om, så jeg kan måske forklare hvad der er jeg gerne vil lave, forudsat at det ikke har negativ inflyldelse på min muliger i google.

Jeg har some nævnt et .HR domain der hvor min side er hosted, jeg har et .DK domain hos GRATISDNS

Naar min side vises paa dansk vil jer gerne have at addresse linjen blive vist med mit .DK domain navn.

Så på en eller anden måde vil jeg gerne have mit domain .DK hos GDNS til at pointe til de danske sider på .HR siden og samtid vise .DK adressen.

Hos Gratisdns er der mulighed for at lave en URL forward og et CNAME som skulle muliggøre dette, hvis jeg laver URL forward kan jeg indtaste Title, beskrivelse og Keywords.  men som sagt ved jeg ikke om dette vil have negativ effekt i forhold til google.

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Hos Gratisdns er der mulighed for at lave en URL forward og et CNAME som skulle muliggøre dette, hvis jeg laver URL forward kan jeg indtaste Title, beskrivelse og Keywords. 

Jeg kender ikke URL forward funktionen hos Gratisdns. Hvis du undersøger hos dem, hvad der nøjagtig sker, altså hvilken type forward der er tale om, så kan vi sikkert komme videre i besvarelsen. Men det er lidt sort både at lave en DNS URL forward samtidig med at man skal angive Title, beskrivelse og Keywords.

Det hænger ikke lige sammen i min verden.

Jeg kan forstå tingene hver for sig; men ikke blandet sammen.

En dns pegning sker umiddelbart, uden at søgemaskinen eller browser ser andet en landingssiden så derfor kan jeg ikke lige se hvad Title, beskrivelse og Keywords kan bruges til.

Hvis der derimod er tale om f.eks. en Meta refresh, så er det logisk at du kan bruge det noget.

Venlig hilsen, Christian

 

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak Christian jeg tester det med et at mine andre domains for at se hvad der sker

 

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forstår godt hvad du mener jeg er i samme båd.

Ved det ikke men jeg tror at Url frame forward som  jeg bruger i www.Northern1.dk er en dårlig ide da google formentlig ikke kan se resten af siderne på min server, måske er løsningen at lave et google sitemap.  Jeg har søgt med lys og lygte på gratisdns.dk men jeg kan ikke finde ud af, hvad der er bedst når man  har sine egne servere (plesk 8.0)

Lejpvb

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ønske at Dk-hostmaster.dk som jeg er sikker på har et billede af Breshnev hængede på væggen  som de tilbeder daglig vil vågne lidt op og gøre deres systemer en smugle a la gratisdns så det er praktisk, hele processen med at de skal godkende ens nameserver og ha penge for det, er da noget hø her gik jeg rundt og troede at Beukrati er noget man kun har her i Syd Europa. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)