Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil i forvente til et netværksmøde?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg sad her tænkte på, hvad der egentlig kunne trække jer til et netværksmøde?

Hvilke emner kunne i være interesseret i? 

Ville i lave opgaver eller bare lytte?

Vi har nemlig et netværksmøde her på fredag, og interessen for netværksmøder virker ikke til at være særligt stort når først det er planlagt :/ Det kunne være rigtig fedt hvis i gad at se programmet på vores netværksmøde her: https://www.facebook.com/events/349791971891240/

og give feedback på vores program! 1000 tak for jeres hjælp :) 

Mvh Cecilia Rasmussen

Formand Iværksætter Ungdom Sydjylland

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt overvejer jeg, om det stadig kan nås?

Derudover synes jeg, det er svært at komme i tanke om en pitch / udfordring i virksomheden, man skal komme op med og så diskutere

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er mere end velkommen til at komme til vores netværksmøde :) Det kunne være rigtig sjovt at lære nogle aminoer at kende!

En pitch er jo egentlig "bare" din præsentation af din virksomhed, så den burde være lige til.

Dog er udfordringen i virksomheden en del svære. Men det er jo de ting, som vi skal have fundet frem til. Din virksomhed vil vel gerne vækste noget mere? Måske vil du lave mere markedsføring, men du ved ikke hvad du mere kan gøre for det? Du vil måske have flere kunder? Alt hvad du kan komme i tanke om, som du gerne vil have din virksomhed til, det kan de andre hjælpe dig med! :) Gode input er her nøgleordet. Det sætter hjernen igang, og vi får alle sammen flere og nyere ideer. Det er guld ved netværk :)

Jeg håber på at du kunne være interesseret i at dukke op Nicolai. Det kunne være rigtig sjovt!

Mvh Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nok at tilmelde her, eller skal jeg tilmelde via Greenticket, som jeg har fået link til da du sendte invitationen på mail?

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilmeldt dig, så det skulle være iorden! :) Spred endelig budskabet til dine iværksætter venner, så vi kan få gang i Sydjylland :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Netværksmøder går i mit hovedet bare ud på at skabe gode relationer. 

Det at skabe relationer, er det som virkeligt rykker for mindre iværksætter.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig rigtigt, Jannik! Vi skal skabe relationer, og vi skal passe og pleje dem. Men hvordan er den bedste måde at gøre det? Hvad er den bedste måde at trække flere iværksættere op af sofaen, og møde andre mennesker samt skabe relationer? :)

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart, det er et fint program til på fredag.

Dog tænker jeg, om nogle måske bliver afskrækket af at det er en fredag aften?

Er folk mere til at netværke ved at snakke stille, roligt og uforpligtende, uden at man nødvendigvis skal "udlevere" sin egen virksomhed?

Hvis du har mail adresse på dem som skal med, har de så givet tilladelse til at du evt. må kontakte dem igen? For så kunne du efterfølgende sende en mail ud for at få ris/ros og forslag til forbedringer.

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilia Rasmussen:

Det er nemlig rigtigt, Jannik! Vi skal skabe relationer, og vi skal passe og pleje dem. Men hvordan er den bedste måde at gøre det? Hvad er den bedste måde at trække flere iværksættere op af sofaen, og møde andre mennesker samt skabe relationer? :)

Ved at fortælle dem hvad de går glip af!

Tænk på din målgruppe - iværksættere, er SUPER OPTIMISTER, stort drive - og konstante idéer.

Prøv at lave en fiktiv person, og give den person alle de personligehedstræk som en iværksætter umiddelbart indeholder - og så udfra det, kan du som regel lidt bedre forstå din egen markedsføring :)

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Mindstorm.me Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at det lyder som en gode ide i forhold til et netværksmøde. Endnu bedre hvis det er i Sydjylland. Jeg tror en ting der kan få folk op af sofaerne, kunne være hvis der var nogle spænde speaker og workcamp også. Det er noget jeg sætter selv stor pris på.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)