Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan filtrere jeg spamtrafik fra i google analytics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Er begyndt at få en del spam trafik fra site34.social-buttons.com , buttons-for-website.com og semalt.semalt.com . Det er ligegyldig trafik, hvor besøgstiden er 0 sekunder og fra lande, der slet ikke kan bruge min side til noget. Trafikken ødelægger mine statistikker og gør dem ikke så troværdige, for hvad hjælper det at sige jeg har 1000 besøgende om måneden, hvis 300 af dem, er fra udlandet, med 0 sekunder besøgstid og ikke bruger siden til noget. Nogen der kan hjælpe?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom herind for at spørge kloge hoveder om eksakt det samme fra de samme kilder som du nævner. Der har lige været 34 besøg fra hele Verden på én gang i få sekunder!!!!! Følger tæt hvilke svar du får. Tak for at bringe emnet op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lytter med!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 23. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan blokere denne specifikke IP, efter at dit websted ikke kan gennemse disse websteder.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Petersen Kopil:

Du kan blokere denne specifikke IP, efter at dit websted ikke kan gennemse disse websteder.

Problemet er, at det er en ny IP hver gang og sammen IP meget sjælendt besøger 2 gange.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også spurgt på et ekspert forum og håber de måske kan hjælpe med svar. Hvis jeg får svar der, så giver jeg en update i denne tråd.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkes det. Her er en engelsk videoguide på YouTube der viser hvordan man fjerner trafikken fra statistikken

 

Bemærk den omtaler http://semalt.com/ men får man spam trafik fra anden side som fx buttons-for-website.com er det bare den man skriver ind. Bemærk man skal kun behøves at ekskludere hoveddomænet, så får man trafik fra site34.social-buttons.com skal man bare ekskludere social-buttons.com .

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)