Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der ikke kan overdrage domæmer i DK hostmaster

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg i omkring en måned ikke kunne overdrage domæner via mit DK hostmaster login. Har kontaktet DK hostmaster via mail flere gange og de fleste gange får man ikke svar og når man endelig er heldig at få det, så siger de, det virker i morgen eller snarest. Nogen der ved hvad man kan gøre eller hvornår det løses, for det er vildt frustrerende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Login på dk-hostmasters selvbetjening og overdrag domænet til ny registrar via selvbetjening. Den nye ejer kan godt være samme firma med eks. ny adresse. Du modtager derefter en email fra dk-hostmaster med nye login.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Har de lavet det om måden man gør det på? Køber domæner flere gange om måneden og samler alle min domæner i samme bruger, hvor jeg skriver de skal overdrages til bruger x , men får en mail fra dk hostmaster med det samme efter, om at jeg ønsker at overdrage domænet, men er der et link i den jeg skal bekræfte? 

Men igen, har de lavet metoden om, om hvordan man overdrager intern mellem brugere?

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Køber domæner flere gange om måneden og samler alle min domæner i samme bruger, hvor jeg skriver de skal overdrages til bruger x

Hej

Køber du domæner via os sender vi det brugerid afsted til dkhostmaster som du har tastet ind, slipper du for den del, bare til orientering :-)

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plejer at være noget man kan gøre på 30 sekunder, men DK hostmaster har også meldt ud der var problemer med, at gøre det, men nu har det snart ikke virket en måned. Desuden er svartiden på mail og telefonen meget høj og de er nærmest ikke til at få fat på.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)