Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem og hvad skal jeg vælge til mit domæne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har siddet og surfet rundt på nettet (og Amino), fordi jeg skal bruge en www-adresse samt en mailfunktion tilknyttet denne adresse. Derudover skal jeg bruge en online booking funktion. Hvad og hvem skal jeg vælge? Booking funktionen skal være så enkel som muligt og det må ikke koste en bondegård. Er en online booking kalender noget, man selv kan indkode og administrere eller skal det tilknyttes et webhotel?

På forhånd tak for hjælpen med at finde rundt i junglen af muligheder. Jeg er, som det nok fremgår, ret blank på ovenstående område.

De bedste hilsner 

Karina

Wink

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Prøv at kontakte WEBU

Har gode erfaringer med denne udbyder.

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Tak for det. 

Det vil jeg kigge på.

DBH Karina

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Jeg ville oprette en bronze suite webhotel hos Unoeuro, det er superbilligt i løbende omkostninger og fint til mange mindre typer hosting (og også mindre webshops).

Dernæst ville jeg finde et premium (købe, ikke gratis) wordpress design (template) jeg kunne lide og installere wordpress og dette på siden. Så har du brugt måske 800 kr inkl. 1 års webhotel.

Wordpress: Kan du installere selv.

Design/skabelon: Kan du installere selv

Booking/kalender: Der findes mange af disse udvidelser til Wordpress, det er vigtigt du gør dig klart hvad systemet skal kunne om det evt. skal kunne mere i fremtiden eller om en helt simpel løsning er ok.

Har du et link til noget tilsvarende vi kan se, så kan vi måske bedre hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Kan du skrive 2 ord om hvad du har af tanker for et booking system?

Jeg har en række forslag til hvordan du kan løse det, men du vil hurtigt opleve, når du bliver specifik omkring bookingsystem, at der er et hav a måder det kan løses på.

Er det eks. som en frisørsalon at kunder kan booke tider? eller er det dig selv der skal kunne booke møder med kunder eller?

Mange hilsner

David

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Troels.

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Bookingsystemet er blot en kalender, hvor man som kunde med log-in-profil kan booke sig ind på ledige dage. Der skal være en "ledig" (grøn)og "optaget" funktion(rød)), sådan at kunden kan se, hvor der er ledige tider på de forskellige dage og tidspunkter. Når kunden har booket sig ind på en ledig tid, skal der være en "afventer"-funktion(gul), hvor jeg som virksomhed efterfølgende bekræfter tiden - og kunde nu kan se, at den er bekræftet. 

Med andre ord skal både kunde og jeg have adgang til kalenderen. Det kunne være fedt, hvis der i min adgang til systemet var mulighed for at skrive noter til hver enkelt aftale, men det er ikke et krav. 

DBH Karina

Fra Skibby
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

David Ruben Karpantschof:

Hej Karina,

Kan du skrive 2 ord om hvad du har af tanker for et booking system?

Jeg har en række forslag til hvordan du kan løse det, men du vil hurtigt opleve, når du bliver specifik omkring bookingsystem, at der er et hav a måder det kan løses på.

Er det eks. som en frisørsalon at kunder kan booke tider? eller er det dig selv der skal kunne booke møder med kunder eller?

Mange hilsner

David

Ser nu jeg havde svaret et forkert sted, så du får den lige her i stedet :-)

Bookingsystemet er blot en kalender, hvor man som kunde med log-in-profil kan booke sig ind på ledige dage. Der skal være en "ledig" (grøn)og "optaget" funktion(rød)), sådan at kunden kan se, hvor der er ledige tider på de forskellige dage og tidspunkter. Når kunden har booket sig ind på en ledig tid, skal der være en "afventer"-funktion(gul), hvor jeg som virksomhed efterfølgende bekræfter tiden - og kunde nu kan se, at den er bekræftet. 

Med andre ord skal både kunde og jeg have adgang til kalenderen. Det kunne være fedt, hvis der i min adgang til systemet var mulighed for at skrive noter til hver enkelt aftale, men det er ikke et krav. 

DBH Karina

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)