Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakkelabels.dk - labels i forkert format

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har her til aften købt en fragtlabel på Pakkelabels.dk, som jeg har gjort så mange gange tidligere.

Denne gang ser lablen lidt underlig ud, hvor det ligesom er de forskellige sektioner ikke helt passer på siden. Fx er sektions-linierne(adskiller) inde over stegkoderne.

Jeg ved ikke hvor meget det betyder for Postdanmarks stegkodelæsere, men bliver da lidt usikker.

Kan lige fortælle at det er min første importeret ordre i Pakkelabels, tidligere indtastede jeg det manuelt.

Har i oplevede det samme og tror i det betyder noget i forhold til Postdanmark?

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har godt nok ikke oplevet den fejl før, men mener de har lavet en feature så du selv, vælger hvilket format du vil printe i.

Tænker umiddelbart at det måske har noget med dette at gøre?

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Det tror jeg desværre ikke. Min har stået fast på A5, og gør det stadig, i lang tid.

Nå jeg tror jeg prøver at ringe til dem i morgen.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet det en enkelt gang, da adressen var meget lang. Såfremt det blot drejer sig om en lille forskydning (så at sige en linje som er kommet 0,5 cm for langt ned), vil det ikke gøre noget. En stregkodelæser er designet sådan, at den ikke skal bruge hele stregkodens format, men faktisk blot en lille udsnit. Jeg sendte min label afsted og den kom ligeså hurtigt frem, som den plejede :)

Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Pakkelabels.dk ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Jeg har lige været inde i vores system, og fundet den pågældende label

For det første vil jeg lige sige at du kan være helt rolig - det betyder ikke noget i forhold til Post Danmark :-)

De kan sagtens behandle pakken. Stregkoden er stadigvæk tilpas synlig til at den kan scannes, plus at tekstrepræsentationen af stregkoden er komplet synlig - så de vil altid kunne behandle den manuelt, skulle det gå helt galt.

Det der rent konkret er sket, som også Arne nævner, er at droppoint navnet er blevet for langt. Dette skyldes at det pågældende navn i forvejen er forholdsvis langt, og så er der udover det tilføjet et "Handicapvenlig". Så linjen har "breaket", og forskubbet nogle af elementerne på labelen. 

Mvh Jan

Pakkelabels.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i to

Mange tak de beroligende ord Wink

Jan, dejligt du/i selv har taget initiativ til at løse/opklare problemet - takker.

Fortsat god dag,

vh Jimmy 

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)