Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring CVR

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Mit spørgsmål går på om hvis man opretter et CVR til enkelsmandsvirksomhed om man så må bruge det til flere e-handler?

Jeg kan give et eksempel. Hvis jeg nu har fire forskellige e-handler, men ikke gider at oprette et CVR til hver enkel kan jeg så nøjes med kun, at have et CVR som dækker over alle fire e-handler? 

Håber I kan besvare mit spørgsmål. :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det ville nok hjælpe hvis du startede med at skrive så vi andre forstår det du skriver.  Hvad er det lige du mener med flere e-handler?  flere salg eller forskellige aktiviteter i firmaet?

Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ravn 

Jeg forstår ikke hvorfor du skriver "vi", da det ligner for mig, at du er den eneste, som ikke forstår mit spørgsmål. 
Jeg har fået svar på mit spørgsmål her og på UG, så jeg behøves ikke din ekspertise. Wink

God vind fremover

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Gøhns:
Jeg forstår ikke hvorfor du skriver "vi", da det ligner for mig, at du er den eneste, som ikke forstår mit spørgsmål

Nu er det jo ikke ligefrem fordi du har fået mange besvarelser! Hvorfor skriver du ikke bare på normalt letforståeligt dansk frem for at vi skal gætte os til hvad der menes.  Gad vide om du overhoved evner det? 

  

Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest forstår jeg ikke din meget provokerende måde at formulere dig på.
For det andet har du ingen anelse om hvor mange, der har besvaret mit spørgsmål. 
Jeg formulere mig ganske fint. Hvis du ikke kan forstå hvad jeg skriver kan du bare finde et andet opslag. ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjørn Gøhns:
Først og fremmest forstår jeg ikke din meget provokerende måde at formulere dig på.

Fordi jeg efterhånden er mega træt af altid at skulle gætte mig til hvad der menes - Hvorfor er det så svært for dig og andre at skrive bare et nogenlunde forståeligt dansk!   Det ser vi ikke ligefrem ud til der er mere end en der har svaret dig.  

i øvrigt du har du endnu ikke formået forklare hvad det vil sige at have gang i flere e-handler. 

 

 

Fra Tommerup
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt svar andre steder end amino. Du er dog den eneste, som givet udtryk for, at have problemer med at forstå mit spørgsmål.

Med e-handler mener jeg webshops

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men vær lige opmærksom på at du normalt skal være 18 år for at kunne få et CVR nr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

og du får MAX dispensation til ET stk personlig virksomhed som 16 årig - så den med at du ikke "gider oprette CVR til hver" er ret overflødig. Du kan højst få ET CVR hvis du i øvrigt søger korrekt og må ellers ikke optræde som virksomhed som 16 årig  - ikke få importregistrering for import fra uden for EU - ikke bank til CVR ikke betalingsløsning osv

Faktisk synes jeg du skulle overveje om du virker parat til at be om hjælp og måske få det, ud fra din reaktion helt ærligt Bjørn, for du var nu ikke voldsom klar i dit spørgsmål om 4 forskellige e-handler vil jeg medgive Ravn

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)