Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor til flyers

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har aldrig brugt dette site og ved ikke om det er det rigtige, men forsøger alligevel.

Jeg kommer fra en lille boldklub beliggende mellem Struer og Holstebro i det jyske. Hvert år har vi et sommercup kaldet Langhøj Cup. Her er der fodboldskole om dagen og 3 aftener foregår der forskellige ting i boldklubben. I den forbindelse vil vi lave flyers til omdeling i de omkringliggende byer for at reklamere og tiltrække folk.
Til disse flyers søger vi nu en virksomhed der kunne se en mulighed i at sponsore os med deres logo/reklame/tilbud på bagsiden. På forsiden vil programmet være. Det vil blive på A5 eller A6 papir og der vil i alt blive uddelt omkring 700-800 flyers regner vi med!
Prisen kommer til at ligge et sted mellem 2.500 og 3.000 kr.

Er der nogle herinde der kunne se en mulighed i dette ? Tænker måske især på internetbaserede virksomheder.

Håber at høre fra nogle - i det mindste bare med en form for feedback.

Mvh Henrik Risum
Linde Boldklub

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Henrik,

Jeg vil gerne designe jeres flyers, hvis i har brug for det. Jeg har desværre ikke mulighed for at sponsere penge til print, da jeg simpelthen ikke har midlerne i virksomheden til det lige nu.

Jeg behøver ikke logo på bagsiden eller andet, jeg vil gerne bare hjælpe :-)

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mange tak for tilbuddet. Hvad skal du have for at designe vores flyers ?

Mvh Henrik

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor filan henter I ikke lokale sponsorer ind? .... Og har I ingen indtjening på fodboldskolen?

I bør i højere grad tænke på jeres sponsor, før I tænker på jer selv. Sponsorer gider ikke være gemt væk på bagsiden - vil I have en reel mulighed, så tilbyd sponsorerne et ordentligt samarbejde.

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lokale sponsorer sponsorerer rigeligt hos os.

Nu er det jo en flyer så du kan vel i princippet også sige det er forsiden ! I et a6 format er det ikke nemt at få plads til sponsor med programmet. Det vil blive langt dyrere at få dem lavet i så stort et format vil jeg mene. Det hele skal jo hænge sammen.

Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Hvilken dato skal du senest modtage flyerne?

Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ali
Vi skal bruge dem i starten af juni.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)