Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en dropshipping-aftale - Hvordan gør jeg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er en ung mand, som altid har haft en lille iværksætter i maven - Og har nu besluttet mig for omend ikke tage springet, så I hvert fald prøve mig stille og roligt frem.

Jeg har grundet nogle lidt dårlige valg i livet ikke nogen penge og er pt. i RKI. Og søger derfor en måde jeg kan komme igang relativt billigt. 
Webshop-delen har jeg styr på, da jeg har en god ven der hjælper mig med den del. 


Mit spørgsmål er altså:
Findes der nogle sider eller nogle måder man kan få et overblik over dropshippere indenfor EU? Og hvordan får folk normalt en dropshipping-aftale? Griber de bare knoglen til en ønsket samarbejdspartner eller hvorledes?

Jeg har ikke besluttet mig for hvilken branche jeg vil ind i. Faktisk så er jeg meget åben indenfor det hele. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

du skal nok - sideløbende eller først - undersøge hvordan dine kunder skal betale dig. Du får næppe et CVR tilknyttet en bankkonto når du er i RKI - og dermed kan du ikke ha den lovpligte NemKonto tilknytning til et firma

Dertil kan komme problemer med betalingsløsning. Jeg ved det kan være ret uforskyldt man kan havne i RKI men det er forhold - bank og betalingsløsning - som du er nødt til at forholde dig til. Dertil kan komme skat/moms hvis en del af RKI problemet har med gammel momsgæld at gøre

Tag det sideløbende med undersøgelse af dropshipping og tænk også over, at dropshipping jo også har sine returvarer - efter 14 dages regel osv - og at enten får du tingene hjem til dig selv - eller der skal være underlige regler som gør, at varen går direkte retur - Et praktisk og et økonomisk faktum at tage stilling til

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske finde nogle til dropshipping løsninger, hvis du betaler up front hver dag for de ordre de skal sende og den betalings løsning jeg vil anbefale dig er https://stripe.com/dk som du godt kan få godkendt selv om du står i rki.

Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Silvo.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)