Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce ikke aktiveret!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt

Det beklager vi selvfølgelig meget! Det er ikke meningen og som Martin siger er det grundet at vi bygger om, det har givet os nogle caching problemer som dog meget gerne skulle blive rettet ved vores næste release på Onsdag. 

Jeg har sørget for at din annonce nu er kommet online og jeg har smidt nogle ekstra dage oveni din pakke, som undskyldning for ventetiden! 

Hvis du oplever andet, må du meget gerne skrive til nro@amino.dk så vi kan få det rettet med det samme! 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Hvis du oplever andet, må du meget gerne skrive til nro@amino.dk så vi kan få det rettet med det samme! 

Super, tak for det.

Jeg savner at kunne se statistik. Kan det kun ses ved at klikke på annoncen?

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Hvilken statistik tænker du på ? 

Hvor mange der har set din annonce? Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
Hvilken statistik tænker du på ? 

Det ville være rart med en statistik hvor jeg kan se antal klik, unikke henvendelser m.v. i en valgfri periode, f.eks. seneste dag / uge / måned / total.

Det eneste jeg kan se er det samme som på alle andre annoncer, nemlig antal klik og antal henvendelser (som i øvrigt ikke er korrekt da det ikke viser hvor mange forskellige henvendelser der har været, men hvor mange gange der har været skrevet frem og tilbage med én eller flere som har henvendt sig)

Mvh. Kurt

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt

Det er desværre ikke muligt som systemet er den dag i dag, men det er helt klart meningen at man som sælger skal kunne tilgå diverse statistikker omkring sin annonce som dem du efterspørger her. Så det er super at høre hvad du kunne være interesseret i at se, så har vi jo et lidt bedre indblik til når vi skal til at implementere den del :-) 

Mht. henvendelserne så viser de det der står, hvor mange henvendelser der har været på annoncen. Hvorvidt det er korrekt eller ej, afhænger jo af hvordan du tolker henvendelser. Så hvis du tolker det som unikke henvendelser på annoncen så nej, så viser det ikke korrekt, men det er nu ikke det der vises :-) 

Men det er super at vide at det er sådan det tolkes, det giver jo stof til eftertanke omkring hvordan vi kommunikerer hvad der vises på annoncen.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)