Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce ikke aktiveret!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har oprettet en annonce i virksomhedsbørsen, samt betalt for SØLV-pakken og brugt aktiveringslinket.

Annoncen står nu efter en time stadig som "afventende".

Hvad venter den på?

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Der er nu gået 4 timer, og annoncen er stadig ikke aktiveret!

Citat fra den venlige mail jeg fik da jeg havde betalt annoncen:

Tusind tak fordi du valgte at købe en sølvannonce. Dit valg betyder at du meget snart kan se din annonce under Fokusannoncer på forsiden af Amino Virksomhedsbørs og Amino.dk. Din annonce er lagt online med det samme.

Hvor lang tid er "med det samme"?

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu er der gået 8 timer siden i skrev at min betalte annonce var aktiv.

Hvorfor er annoncen så ikke aktiveret, men stadig afventende?

Gratis-annoncer skal vente 10 dage inden de aktiveres. Hvor længe skal betalte annoncer vente?

Hvis betalte annoncer ikke aktiveres samme minut, time, dag eller uge, så lad være med at skrive at annoncen er online med det samme!

Nu med knap så venlig hilsen

Kurt

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

Hej Amino.

Jeg har oprettet en annonce i virksomhedsbørsen, samt betalt for SØLV-pakken og brugt aktiveringslinket.

Annoncen står nu efter en time stadig som "afventende".

Hvad venter den på?

Mvh. Kurt

Nu er det snart 19 timer siden jeg betalte for annoncen, og den er stadig ikke online!

 

 

 Måske alle disse fine tekster skulle ændres til "Få din annonce online engang når det lige passer ind i planen".

Mvh. Kurt

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:
Måske alle disse fine tekster skulle ændres til "Få din annonce online engang når det lige passer ind i planen".

Jeg er sikker på amino's ansatte er klar til at hjælpe dig på mandag, det er trods alt weekend.Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kigger på alle annoncer før de kommer online, for at sikre os at de har en god kvalitet, for det har de sjældent før vi får rettet dem til.
Vi er lige nu ved at lave hele Virksomhedsbørsen om og derfor er der lidt udfordringer med de mails vi sender og den måde tingene bliver gjort, det beklager jeg.
Men inden for de næste 14 dage vil det hele være på plads.
Jeg har mailet Niels der har ansvar for Virksomhedsbørsen og mit gæt er at han hjælper dig senere i dag.

De bedste hilsner

Martin

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Hansen:
Jeg er sikker på amino's ansatte er klar til at hjælpe dig på mandag, det er trods alt weekend.Smile

Så skal Amino jo ikke skrive at annoncen kommer online "med det samme" når man har oprettet og betalt online.

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Vi kigger på alle annoncer før de kommer online, for at sikre os at de har en god kvalitet

Det er da forståeligt, men det er stadig ikke i orden at skrive "med det samme" hvis det ikke engang er samme dag!

I øvrigt er denne annonce da vist ikke læst igennem inden den blev smidt online:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/koebes/biotek/forskning-udvikling/webshop-koebes-23227

Der står intet i annoncen, så den udstråler da ikke ligefrem kvalitet :-)

Mvh. Kurt

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle annoncer er ved at blive kigget igennem og nej, det er ikke i orden at skrive noget der ikke passer, men det er nu engang det der sker når man bygger om.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop Mærket:

I øvrigt er denne annonce da vist ikke læst igennem inden den blev smidt online:

http://www.amino.dk/virksomhedsbors/koebes/biotek/forskning-udvikling/webshop-koebes-23227

Det kunne jo tænkes at det er en "test"-annonce nu hvor de er ved at bygge det om? Den slags skal jo også til indimellem. Ellers synes jeg generelt annoncer har været af høj kvalitet på Amino - ihvertfald i forhold til mange andre steder.

Men det lyder da til at din annonce med stor sandsynlighed kommer op idag, så det er jo godt :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)