Er der nogen speciel grund til at hun ikke har returneret varen ?. |
Hun vil gerne returnere har hun sagt. Men i og med at produktet har været brugt i over en måned, kan jeg ikke sælge det igen.
Er der nogen speciel grund til at hun ikke har returneret varen ?. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Hun vil gerne returnere har hun sagt. Men i og med at produktet har været brugt i over en måned, kan jeg ikke sælge det igen. |
Hvilket produkt er der tale om? Det vil gøre det en del lettere |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Send hende en incassovarsel og hjælper det ikke sender du fordringen til incasso ved advokat eller incassobureau. Det plejer at sætte skub i tingene. Ellers bruger du alt for megen tid, som du kunne bruge på din virksomhed (sælge mere). |
32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk
Det er ikke rykker, men en incasso varsel ,) |
Du skal jo huske at sende rykkere før du kan sende til inkasso. Lad tingene gå sin gang. Kunden har modtaget varen og en evt. frist for returret er for længst overstået. Send dine rykkere efter den danske lov og betaler hun ikke inden du har ret til at sende det til inkasso er det bare det du gør. Vil kunden så efterfølgende have penge retur eller reklamation mv. så tager du den når der er betalt. Så vidt jeg ved kan man ikke klage over et produkt man ikke har betalt. |
Mobilreservedele & Tilbehør
Du sender hende en rykker 1, hvor du samtidig skriver, at sagen vil blive overdraget til fogedretten uden yderligere varsel, hvis betaling stadig udebliver. Betaler hun ikke rykkeren går du på www.domstol.dk og finder "betalingspåkravs" blanketten, udfylder den og sender den til fogedretten, så går resten sådan nogenlunde af sig selv derfra, Natasha |