Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God revisor i Århus til nystartet, lille virksomhed?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har et lille firma der så småt er ved at være ved at komme i gang, men jeg har sjovt nok en masse spørgsmål. Jeg søger derfor en god revisor i Århus der kan introducere lidt til bogføring så jeg kan stå for det selv. Mit budget er ret knapt, da det er noget jeg indtil videre kører ved siden af mit studie - men jeg håber der er én herinde der kan anbefale en. :) En revisor specielt til små virksomheder ville være at foretrække, hvis det da er en fordel (jeg er helt ny på området).

Jeg har godt nok købt et lille hæfte til introduktion til bogføring (Summa Summarum hæfte fra Libris), men det besvarer ikke alting. Det kunne være rart lige at have en person at maile/ringe når det bliver nødvendigt.

Håber der er nogen der kan lede mig på rette vej, ellers må jeg jo bare vælge en tilfædig fra listen over revisorer.

Mvh

Markus 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi vil nok kunne hjælpe.

Bor dog i Slagelse, men geografisk placering er vel ikke så afgørende nu om dage.

Du kan læse mere om os www.ppconsult.eu

E-mail: info@ppconsult.eu

 

/Peter

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers er der også Dansk Revision i Hadsten. Der kan du helt sikkert finde en, der kan hjælpe dig, hvis du gerne vil lære det ansigt til ansigt.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte Revisorerne I/S. De ligger godt nok i Skanderborg, men priserne er meget fornfuftige og så langt væk er det heller ikke :)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det var da allerede forholdsvist mange svar jeg fik, selv på dette tidspunkt! Dejligt. :)

Desværre ligger Slagelse nok lidt for langt væk for mig, mens de andre to nok nærmere ville være en mulighed. Tak for svarene!

Jeg glemte forresten lige at sige at jeg har godt kig på regnskabsprogrammet saldi (www.saldi.dk), da jeg ikke selv kører Windows på min computer, og en webløsning ville være at foretrække. Det ville derfor være godt hvis en revisor også kunne tale med på den. De har jo et officielt samarbejde med en revisor, men det ligger så desværre i København.

Mvh

Markus 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er rigtigt mange revisorer der arbejder med E-conomic, som er webbaseret, blandt andet førnævnte.
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan klart anbefale revision Århus... haft dem i 7 år og er yderst tilfreds. God rådgivning og meget fornuftig pris ;-)

 Mvh

Tommy Duus

DASK-online

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter idag e-conomic til fakturering, bogføring o.s.v. og det fungere i den grad upåklageligt - helt genialt at det er net-baseret og helt genialt at vores revisor selv har adgang til systemet, ligeledes på nettet.

Som revisor har vi Cityrevision som er beliggende centralt i Århus - det er et mellemstort revisionsfirma og det passer os fint.

Mvh

 

 

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, tak for svarene - jeg kigger på forslagene. :)

Mvh

Markus 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)