Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg øge min konverteringsrate?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting jeg studser over er et banner med tandblegning til 69,95, når man så går ind på produktet koster det 89,95.

Det gør i hvert fald at jeg med det samme smutter fra en shop.

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over det har du en del tomme kategorier. Har du ingen produkter så fjern kategorien. Det andet sender et dårligt signal på samme måde som hvis du går ind i en butik med tomme hyller.

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 10. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er rettet. men målretter mest min markedsføring til bestemte produktsider, og kan nemt få 100 kliks uden ordre...

Er der forresten nogen der ved, hvordan man laver woocommerce checkout i 2 kolonner?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trykker ind på mobilsitet af din webshop, vælger tandblegningen da jeg er interesseret i hvordan sådan en virker og det eneste som kommer op, er en side med overskrift og billede - altså ingen beskrivelse. Udover det seo mæssige element, er det simpelthen ikke salgsfremmende. Samtidigt skal du jf. forbrugeraftaleloven, oplyse om produktets vigtigste egenskaber og funktionsvis.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er en kategori tom så bør du slette den - eller fylde den med varer. Check for stavefejl - der er mange og flere steder ligner det google translate. Du har decideret dårlige formuleringer - det lyder ikke som en dansker har skrevet dine tekster.

Handelsbetingelser: Gennemgå og fjern de unødvendige betingelser. Hvorfor ændres priser? Hvad er eksisterende oplysninger? Hvorfor er en handle ikke et bindende bud? Vil du sælge varer eller hvad? Ansvar: hvilke links vil du ikke være ansvarlig for? Forbrugerrådet? Gennemgå betingelser igen for der er direkte uklare, skrive- og forståelsesfejl og med udanske formuleringer. Tænker dine betingelser er helt overflødige for de bliver aldrig aktuelle. Hvis jeg klager over dit produkt til 100,- så går jeg ud fra, at du returnere beløbet - uanset årsag. Faktuelt ville du - håber jeg - aldrig gå ind i en diskussion. Det gør også de rigide betingelser helt overflødige - og lidt grinagtige.

Siden er flot, enkel og du burde kunne få højere k.rate. Men få flere produkter på og beskriv dem du har ordentligt. Peroxid er bestemt ikke mildt! Det var bare lige kort gennemgang. Håber du kan bruge det.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom flere andre her, ville jeg som noget af det første sørge for at der ikke er nogen tomme kategorier. Særligt når det er tomme kategorier der er i topmenuen.

Man får simpelthen tanken at det må være en shop der ikke er færdig endnu, eller ikke bruges mere, når man mødes af flere tomme sider rundt omkring.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)