Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan indhenter man tilbud til at budgettere ud fra?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med et projekt, men kan af gode grunde ikke lave alting selv, så har brug for at få tilbud til at kunne ca. budgettere ud fra til evt. investorer og bank når tiden kommer til dette.

Men hvordan indhenter man bedst sådanne tilbud når man ikke er ude efter at købe noget i første omgang? Det kan f.eks. være marketing og reklame.

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl de virksomheder som producere de produkter som du ønsker at sælge at du er rigtig intresseret i hele deres sortiment og du ønsker en pris liste med og uden (Bulk rabat)

Jeg vil gerne hjælpe dig gratis, hvis du har brug for hjælp til at hente tilbud hjem fra udenlandske producenter

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for tilbuddet, men jeg tror du misforstod lidt. Jeg skal ikke sælge varer, men udvikle noget. Dertil skal jeg bruge et eksternt firma til f.eks. marketing (reklamer, aælgere, m.m), regnskab og andre tjenester. Men dertil har jeg brug for at vide hvordan jeg griber det an. Mener ikke at amino kan klare at kun indhente tilbud og ikke rent faktisk købe noget.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg selv var i reklamebranchen var vi ikke uvant med, at folk henvendte sig for at spørge om fiktive priser på en annoncekampagne, radiospot el.l.

Hvis du vil bede folk bruge tid på at svare dig (i forventning om, at du virkelig kommer og køber noget, når du starter op) bør du:

- tænke dit behov grundigt igennem
- stille nogle helt konkrete og gennemtænkte spørgsmål

Fortæl at du er i gang med budgetlægning, beskriv hvad du regner med at få brug for og spørg hvad det vil koste, hvis du bestiller x antal foldere, flyere, visitkort, gaveæsker.

- eller x antal indrykninger i det ene og/eller det andet medie osv.

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Birte. Du er nødt til at være meget mere konkret hvis du skal have et seriøst tilbud. Ellers bliver det jo bare et skud i tågen, hvis de overhovedet gider bruge tid på at lave et tilbud uden ret meget konkret eller også slynger de bare lige noget hurtigt ud, som hverken er fugl eller fisk. Du vil sikkert også gerne have den mest rigtige og bedst mulige pris, og det får du ikke, hvis man ikke ved hvad man konkret byder på. Jeg giver aldrig et bud uden at have talt med den potentielle kunde. Det er simpelthen spild af tid.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Birte.

Jeg vil selvfølgeligt være meget mere konkret ved selve forsørgelsen, men lige nu handler det mere om hvordan og evt. om der findes en lidt bedre metode at finde dem, end via google. Ala freelancer her på Amino.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)