Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spørgeskema studie Har virkelig brug for jeres hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I forbindelse med afslutningen af mit studie står jeg over for speciale eksamen. Jeg er igang med udarbejdelse af en markedsanalyse som omhandler virksomhedsspplikationer. I den anledningen har jeg stærkt brug for jeres hjælp til besvarelsen af nogle ganske få spørgsmål.

Jeg vil sætte stor pris på,  hvis i havde lyst til at bruge 2-3 min på at besvare nedenstående skema.

https://www.surveymonkey.com/s/Virksomhedsapplikation

På forhånd tusind tak. 

De bedste fredags hilsner 

Kasper Pedersen

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ikke god stil at "oppe" eller "bump'e", men det er egentlig heller ikke god stil at skrive det samme indlæg i flere tråde.

Jeg ville nok have samlet op på den gamle tråd og skrevet tak til dem, der HAR deltaget og at du virkelig ville blive glad for det, hvis endnu flere ville hjælpe dig.

http://www.amino.dk/forums/t/249836.aspx

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg besvaret efter bedste evne, men jeg handler primært b2b, så det er umuligt at sætte alder på kunderne. Det bør du nok tag højde for i besvarelserne.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din besvarelse. 

Jeg sætter pris på din feedback angående kundesegmentet på b2b markedet.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birte, 

Jeg takker for din henvendelse omkring placering af dette spørgeskema.

Jeg vil gerne give dig ret i at "bombe" ikke er en hensigtsmæssig løsning - dog vil jeg også lige sige til mit forsvar, at det ikke har været hensigten, men der har været tale om en fejl placering af indlægget.

Dertil kan jeg dog sige, at jeg har fundet et mere "okay" at dele mit skema (Under en uformel gruppe, som omhandler "Cafe og hygge"

Jeg vil gerne beklage, hvis jeg har trådt nogle over tæerne - dette har aldrig været hensigten.

Rigtig god dag 

//Kasper Pedersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)