Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af banner/annonce plads på min hjemmeside??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har en hjemmeside der er udemærket besøgt, (2k besøgende hver måned) som tjener lidt på adsense reklamer. Den tjener en smule hver dag men det er ikke så vildt igen..

Jeg tænkte på om man i stedet kan sælge bannerplads?

Så kan man bare vælge hvor man vil have sin reklame, imod betaling.. Ville helst have en fast betaling, der måske lød på fx. 50 .- +moms om måneden, også er der måske 4-5 annoncer i omløb.

Jeg har aldrig prøvet på denne måde, så jeg fyrer bare af hvordan jeg forestiller mig det ville være...

Så mine spørgsmål i hovedtræk er:

- Er det muligt at sælge annonceplads på en side med 2k besøgende? (Alvorligt stigende, grundet fortsat arbejde med SEO)

- Hvad koster sådan en annonce/plads?

- Hvormange annoncer kan jeg tillade mig at have i omløb?

- Hvor finder jeg annoncørere? Kan jeg gøre det her på amino? (Bliver VIP 1. april grundet virksomhedsstart :D JUBIIII )

- Hvor lang tid aftaler man? er det hver måned? kvartal, halvår eller helt år??

Tja jeg tror det var det i første omgang :)

Tak på forhånd.

Vh. TK

PS. Hjemmesiden det drejer sig om er www.kageland.dk

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

2000 besøgende om måneden er ikke ret meget, så jeg tror det bliver op af bakke at forhandle individuelle aftaler. Du får mere ud af at benytte affiliate netværk med salgsprovision på relevante bannerannoncer. F.eks. forhandlere af køkkenmaskiner og bageudstyr.

http://www.partner-ads.com/dk/index.php har en del relevante programmer.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay der faktisk godt op mod 3k besøgende denne måned indtil videre, men altså...

Jeg har meldt mig ind i disse programmer og det har også giver udemærket. Ønskede bare at bruge min tid andetsted. Jeg har 2 som laver opskrifterne for mig osv, bruger personligt kun lidt tid på SEO..

Ville bare ha at det var fast, men kan godt se at lidt flere besøgende ville gøre det mere attraktivt. 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)