Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til multilingual woocommerce side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er efterhånden kommet så langt at min webshop skal til at oversættes til flere forskellige sprog (engelsk, norsk, svensk, tysk). Jeg er dog helt grøn på emnet.

Jeg har googlet mig frem til nogle forskellige løsninger. Jeg er dog stadig i tvivl om hvad den optimale løsning er. Er det bedst at bruge et plugin som f.eks. qTranslate eller er det bedre at lave en ekstra kopi og manuelt oversætte alle siderne? Jeg tænker i forhold til brugervenlighed og SEO.

Er der nogle af jer der har erfaring med dette og evt. Kan komme med nogle anbefalinger?

Mvh.

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten, 

Tak for svar! Jeg har selv kigget lidt på WPML og det ser rigtig godt ud. Har du selv erfaring med dem?

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den løsning jeg anbefaler og tilbyder mine kunder.

Det er også det multilanguage-plugin de fleste themes fra f.eks. themeforest understøtter.

---

Til mindre oversættelser bruger jeg poedit.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Jeg vil helt klart anbefale dig at benytte https://wpml.org/ 

Det vil også være min anbefaling. Dog vil jeg lige lynhurtigt informere om at i en af de cases jeg har brugt WPML har det haft en ret voldsom negativ effekt på sidens loadtid.

Jeg kan huske at jeg prøvede at finde flere forskellige løsninger (naturligvis ifht cache mm), men der blev ikke funden noget "acceptabel" løsning, så det blev slået fra igen.

Det viste sig dengang at der vidst var nogle komplikationer i forhold til themes mm, men ved ikke om det er løst endnu.

Om ikke andet så er det også mit klart bedste bud :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)