Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At tjene penge online (For alle)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Faldt lige over denne tråd og må indrømme, at det her er en god måde at krydre sin økonomi med passiv indkomst, jeg tjente hurtigt 8K fra september 14 til januar 15 :)

Det meste blev brugt til julegaver, men efter nytår blev jeg nysgerrig efter nye sider, metoder osv at tjene extra lommepenge på!!

Fik kontakt gennem en kosmetolog til et amerikansk firma med fem år på bagen, der med avanceret stamcelleteknologi og nyere forskning nu ville ind på det europæiske markede, udelukkende gennem network marketing!!

Jeg tog springet, investerede det sidste jeg havde tjent online, sølle 1.800kr, i mit eget URL der allerede var oprettet, tre fede produkter og et VISA kort.

Efter en måned var jeg nødt til at holde min "forretning" kørende med et mindre køb, 700kr, men herefter gik det stærkt. Jeg fik en masse nye kunder i butikken, startede mit team op og flere i teamet sprang og ud som netværkere...den vej får jeg i dag udbetalt en god tilbagevendende og passiv indkomst,  jeg har det fedeste team og er ved at arbejde hen imod at springe ud som full-time netværker og leve at det 😊

Så jeg kan kun anbefale dette: brug 1-2 år på ar opbygge og brug resten af livet på at vedligeholde og nyde dine "beach-money".

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de sagde sidste gang i luksusfælden, "nej"....

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, bare lige for at give en tilbagemelding på mit lille projekt, så har jeg i alt (siden jeg startede) trukket 2847,- ud. Jeg har dog også haft en sommerferie i perioden, hvor jeg ikke har brugt siderne ret meget, og det er nu primært Eovendo og Toluna jeg bruger. Der udbetaler jeg omkring 150-200kr. om måneden. Resten er fordelt på alle mulige andre sider.

Jeg har gaveudgifter her til jul for 2.000kr., så jeg behøver ikke bruge en eneste krone af min SU på gaver. Derudover har jeg overført 500kr. til min oddskonto, som angivet til at starte med, så udover gaver og odds har jeg så også fået yderligere 347kr.

Man bliver selvsagt ikke millionær af det her, men som en studerende der har temmelig meget transport tid i hverdagene, så kan det godt anbefales. Medmindre man altså hellere vil læse eller sove :)

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

opret dig som agent på "crowdio" 

Der kan man også nemt tjene lidt gode penge

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)