Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer/ris og ros til webshop?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

facebook logo i sine farver en god ide i fodnoten

vis haves cvr sæt det i fodnoten på siden det gør en lidt mere tryg når man handler

god i ide med titler tags på billeder giver lidt i søgeoptimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvor man skaffer sig sådan en mail? :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Forklar mig lige hvad du mener med fri fragt?

Jeg kan ikke rigtig gennemskue hvad du mener med fri fragt. Er det kun levering du mener eller er retur også en del af fragten?

Hvis retur ikke er en del af fragten, kan du vel ikke bestemme hvilken retur form kunden benytter.
Hvis retur er med i fragten, ville jeg nok få skrevet noget om en evt. vedlagt returfragtseddel som er gratis, og hvis kunden benytter anden form, er det for kundens regning.

Jeg tror umiddelbart du fortolker reglerne omkring retur forkert (jeg kan jo også tage fejl...)
Som jeg læser det skal kunden da ikke give dig besked hvis kunden fortryder handel inden for de første 14 dage. Kunden kan da bare sende produktet retur så du har denne inden for de første 14 dage efter handelen.
Men kunden kan vælge at give dig besked på den 13 dag, og derefter har kunden 14 dage til at få produktet frem. (sådan læser jeg reglerne)

En anden ting, som jeg ikke er super begejstret for er Online Chatboxe.
Enten er man der 24/4 eller så er man der overhovedet ikke. Det sender et negativt signal, at man er Offline.

Jeres logo, hmmmmmm, af en eller anden årsag, tænker jeg bare fagforening når jeg ser jeres logo.
Jeres produktbilleder er super fine, men jeres logo og den måde i præsenterer det på er ikke lige min kop the, her specielt det billede af damen med flad hånd og så jeres loge.
Det er lidt som om, det eksklusive i jeres produktbilleder, bliver trukket ned af logo.
Og hvis i vil bevarer jeres logo, kunne i måske rette skyggerne på forsiden, altså der hvor der ligger to sten, en på hver side af bogstaverne.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Med fri fragt mener vi både retur og levering :)

Hvad angår reglerne for returnering, så har ud helt ret i den måde du læser det på. For sådan er de nye regler. De er endda blevet godkendt af Teller, som sendte os linket til de regler. Man har 14 dage til at fortælle os at du vil returnere, og derefter 14 dage til at sende det retur. Tro mig at det også overraskede mig, men sådan er de nye regler :)
Desuden må en kunde ikke bare sende produktet tilbage, de skal først gøre os opmærksom på at det bliver returneret, ellers kan vi afvise returneringen (Hvilket vi nok ikke vil gøre pga. servicen), men sådan er reglerne ..

Fra Forbrug.dk:

"Hvis du fortryder et køb af en vare, er det vigtigt, at du giver sælgeren tydelig besked om at du fortryder, inden fortrydelsesfristen udløber. Det er tilstrækkeligt, at meddelelsen er afsendt, inden fristen udløber. Den behøver altså ikke at være nået frem til sælgeren. Få en kvittering for, at meddelelsen er afsendt, så du kan bevise, at du har overholdt fristen. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen. Sælgeren har ret til at se dokumentation for at varen er afsendt, så få en kvittering fra posthuset eller fragtmanden."

http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Forbrugerguides/Fortrydelse/Fortryd-net?tc=1DD37A5176D84B22A4485EBC7A8FC9EE

Jeg kan se hvad du mener med chat boksen, den skal vi nok genoverveje.

Logoet har vi også tænkt over, da vi helst også skal se lidt mere feminine ud, end logoet indikerer. :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt sidden en kontaktformular kan nemt kontakte jer på offentlige computer

cvr nummer i fodnoten på sidden 

social medier i deres farver nemmere at se dem

titler og tags på billederne kan findes i google billed søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippene :)
Tænk jeg ikke har tænkt på en kontaktformular, det vil være godt ja :) 

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)