Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer/ris og ros til webshop?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om der var nogen som kunne give noget kritik af vores webshop. Ris og ros, samt nye ideer til hvad man kunne gøre.

Tak på forhånd.

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke helt glad for alt det hvide tomme plads imellem logoet, måske kunne man gøre det lidt mere spændende. :)

 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er plads til forbedring,

Slider, top menu, og logo fyder for meget inden man kan se shoppen.. og jeres billeder er uskarpt, det skal helst være hvid bagrund så man kan se det, .. bordpladen fylder for meget..

Det er en fin start.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Billederne er det unikke ved vores webshop og vil ikke blive lavet om :) Efter som vi får flere resourcer, kan de helt klart forbedres, men det kommer til at blive noget i samme stil. Ikke med hvis baggrund (Det var vores klare mål fra start for at skille os ud).

Men ellers kan jeg se hvad du mener. Får kigget på den øverste del lidt mere og får forbedret den :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Knife for Life Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I burde nok overveje at skaffe nogle mere professionelle portræt fotos under kontakt og om os siderne. Derudover bør i måske også overveje hvordan i skriver jeres navne. Her tænker jeg primært på, at de er meget lange. Dette kan i selvfølgeligt ikke ændre, men i behøver måske ikke at skrive de fulde navne hvergang. 

Derudover er jeg heller ikke den store fan af træet ude i siderne, da jeg ikke rigtigt syntes det passer ind, og heller ikke kan se, hvad det har at gøre med smykker.

Håber i kan bruge lidt af det ovenstående.

Mvh Thomas

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er Plads til mange ting som skal forbedre før at jeg vil sig den er helt færdig,

Nu testede jeg bare sådan hvor hurtig din siden netop var: du kan se svaret her (Du laver 66 Requests), Hvilke jeg synes er SINDSYG MEGET.. Du skal helst under 40 vil jeg mene, og samtidig henter du noget font fra google 2-3 gang ud fra hvad jeg kan se. og dit background billede fylder over 300 KB, hvilke er sindssyg meget i mine øjne!.. (Prøv tænke på hvis din bruger skal hente din hjemmeside og skal bruge 300 KB af deres data på at se din background),

Det er måske ikke noget du går så meget op i omkring at giv din bruger den bedste oplevelse.??

Din slide fylder alt fra 70 til 150 kb ca, hvilke er også sindssyg meget i mine øjne igen..

Kim er super god til at hastighedsoptimering - Læs mere om her

Du kan også se her, google er heller ikke så meget "Fan" af din side som du kan se her

Håber det var nok som kun sæt dig i gang med noget arbejdet :D

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritikken, helt klart noget vi kan bruge!

Men med hensyn til baggrunden (træet ude i siderne), så vil vi have det skulle give en mere "hygge"-stemning, end den kolde hvide farve som mange andre har. Desuden skulle det passe til billederne :) Men det kan godt være vi skal skære lidt ned på den måske :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. Det var ihvertfald noget jeg ikke lige har fokuseret så meget på, men tusind tak for hjælpen! Der er ihvertfald nogle ting som skal ændres :) !

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 55
Fra  www.ostishop.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

"Trægulvet" i siderne passer ikke sammen med det i sælger. Synes også at jeres logo står underligt alene i en stor hvid sektion og skirger lidt efter et par legekammerater. Udnyt evt. denne plads til noget af den faste information som i ønsker jeres kunder skal se som noget af det første. Mht. loadtider så kan jeg anbefale http://gtmetrix.com/ hvor du også får tips til hvor i skal sætte ind. Synes ikke det ser slemt ud med loadtider men der er småting som kan forbedres.

Kraken.io er et andet tools som du kan bruge til at komprimere dine billeder mere optimalt med. Men komprimering er ALTID et trade off i mellem speed og udseende.

Køb din osteskærer online - www.ostishop.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Under kontakt bruger i et outlook email, det ville jeg helt klart få ændret så i evt. bruger kontakt@(firmanavn).dk det virker meget mere troværdigt :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)