Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med interiør/bolig ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 34
Fra  idbolig.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi startede primo december op med vores webshop, og har siden fået stor opbakning og økonomisk fremgang, i forhold til, hvad man kan forvente på så kort tid.

Vi vil dog gerne blive ved med, at udvikle os, og ønsker os derfor konstruktiv kritik eller positive tilkendegivelser på, hvad I synes virker godt.

Webshoppen er: www.idbolig.dk

På forhånd mange tak!

Fra 9270 Klarup
Tilmeldt 3. Nov 13
Indlæg ialt: 32
Fra  TheDuck.dk Aps Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lige lidt feedback.

Der står ingen ting om fragt når. Når man så vælger at smide lidt i kurven for at se fragt prisen så tror jeg godt man kan blive lidt i tvivl om butikken er under opbygning, fragten er gratis når køber kommer over 50-75 kr ca, hvorfor ikke skrive det på forsiden.
Jeg skal lige nævne at jeg har set din side på min Sony Tlf, forsiden titingende passer ikke helt sammen direkte slide er breder end det ande.
Dankort ikon sløret
Leveringstid?

Bare lige et par ting fra mig ;-)

Danmarks billigste Spanske vin. Brug koden "Amino" og få en sølv konto.

Besøg os på LacVinos.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det selvfølgelig farvet af min personlige holdning, men det er vel også det som du efterspørger :-) 

De to brune felter i sidebar er virkelig ikke særlig pæne i min optik. Fjern dem, og lig i stedet en grå nuance ind som en mere behagelige baggrundsfarve. Så skaber du noget dybde i siden. Fx. som baggrunden her på Amino

Din undermenu er meget voldsom. Overvej hvorvidt du kan rykke flere af disse punkter ned i din footer. 

Dette var lige to ting direkte fra hoften! Forsat held og lykke med shoppen - fedt at det gør godt :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu bliver det selvfølgelig farvet af min personlige holdning, men det er vel også det som du efterspørger :-) 

De to brune felter i sidebar er virkelig ikke særlig pæne i min optik. Fjern dem, og lig i stedet en grå nuance ind som en mere behagelige baggrundsfarve. Så skaber du noget dybde i siden. Fx. som baggrunden her på Amino. 

Din undermenu er meget voldsom. Overvej hvorvidt du kan rykke flere af disse punkter ned i din footer. 

Dette var lige to ting direkte fra hoften! Forsat held og lykke med shoppen - fedt at det går godt :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

skrifte type brun kan jeg ikke lide , den synes jeg ikke er let at læse .

virker meget som kasser der er sat på sidden , den virker noget uoverskuelig forside 

billeder mangler titler tags så de kan findes i google billed søgning 

ens titlen hele sidden igen idebolig derved søgmoptieres sidden ikke bedst en god titlen øverst omkring varen gør sidden mere søge venlig 

kun et tjek tekster google gav du laver meget ens tekster på sidden lav unikke tekster hele sidden igennem , tekster der viser gentagelser igen og igen samme lav dem i billeder der er meget ens på siddens tjek selv dine tekster google jeg ville lave produkt visning anden måde det er altså dem som vises igen og igen hele sidden igennem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)