Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart Google Adwords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg ser det er Google Adwords mere eller mindre en nødvendighed, hvis man som webshop vil have succes. Jeg skal derfor i gang med Adwords, jeg har tidligere arbejdet med det, dog kun på begynderplan. Nu vil jeg forsøge at gå lidt mere seriøst ind i det.

Derfor vil jeg rigtig gerne have hjælp/gode råd ifm. opstart af diverse Adwords-kampagner til denne webshop www.modeslips.dk ......

Hvad skal jeg være opmærksom på?

Hvilke faldgruber er der?

Kan I anbefale et firma/enkeltperson til dette (mod betaling)?

Kort sagt - hvordan får jeg succes.......?

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth.

En af de største faldgrubber jeg ser på mange Adwords konti er, at de bruge alt for brede søgeord til deres annoncer. I dit tilfælde kunne det f.eks. være hvis du gerne vil blive fundet på ordet slips, og så kun oprettet en annoncegruppe med søgeordet slips i broadmatch. Her vil du højst sandsynligt få alt for mange irrelevante søgninger.

En god tommelfingerregel er at opbygge din Adwords konto efter dit websites layout. Det kunne være at oprette kampagner ud fra dine menupunkter, og så underinddele i annoncegrupper, eks. kampagne "Smalle slips" annoncegruppe "Sorte smalle slips" --> søgeord "smalt sort slips". Dernæst vil jeg anbefale dig at få lavet en negativ søgeordsliste, som omhandler brands og varianter du ikke har i sortimentet. 

Når det så er sagt burde du få optimeret din hjemmeside, så fremstår mere troværdig og skarp. Det kunne være ved at ligge knapper på dine produkter under diverse kategorier, optimere kvaliteten af knapperne på produktsiderne osv..   

Du har den samme tekst på flere sider, hvilket jeg kraftigt vil anbefale dig at fjerne, da det bliver opfattet som DC af Google, hvilket du kan blive straffet hårdt på. 

Hvis du vil have yderligere hjælp, kan du kontakte mig her www.malano.dk  

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth

Mads har et par gode pointer ift risikoen ved at medtage for brede søgeord samt vigtigheden af at inddele søgeord og emner i snævre kategorier (annoncegrupper) og af at tilføje negative søgeord til kampagnerne.

Her er et par tips mere:

 - lav flere forskellige annoncetekster til hver annoncegruppe/søgeordskategori. Lad teksterne leve lidt på Google og evaluér dem så - udskift de dårlige (fx. lav CTR) med nogle nye

 - inddel søgeordene i snævre annoncegrupper. Hvis fx produktet er butterfly, så lav en annoncegruppe for "køb butterfly", tilbud butterfly", "moderigtig butterfly", "blå butterfly", "sort butterfly" osv.

 - lav en kampagne per produkt - slips i én, butterfly i en anden

 - adskil søgekampagner fra display-kampagner i kampagneopsætningen

 - deeplink annonceteksterne - lad ikke brugerne lande på forsiden, men på produktsiderne. Jo mere præcist, jo bedre. Eneste undtagelse er en brand-kampagne: Hvis brugerne søger på dit virksomhedsnavn, så send dem til din forside

Held og lykke med det - skriv hvis du har brug for hjælp Smile

Mange hilsner

Thomas

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads og Thomas har begge nogle rigtig rigtig gode pointer. Læs dem grundigt. 

Jeg vil også anbefale dig, at bruge de forskellige annonceudvidelser. Kig f.eks. på opkaldsudvidelser, undersidelinks og infoudvidelser.

Derudover vil jeg anbefale dig hurtigst muligt, at få koblet Analytics, AdWords og Webmastertool sammen og få opsat konverteringssporing. Sidstenævnte kan være lidt kringlet at gøre selv, men det er altså nødvendigt på sigt. 

Held og lykke. Du må også gerne kontakte mig ved spørgsmål, men modsat de andre, så kan jeg ikke sælge dig nogle AdWords ydelser. :o)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Vi har lige her hos www.seogruppen.dk lavet nye AdWords pakker og jeg er sikker på, at vi kan finde noget som vil passe perfekt til netop dit behov! Vi har bl.a en AdWords pakke til blot 1.000,- pr. måned + dit valgte daglige budget, hvilket jeg er sikker på vil passe godt til dit behov.

send mig en mail på ac@seogruppen.dk eller ring til mig på 82139567 så skal vi nok få sammensat en kraftfuld AdWords kampagne for dig.

Desuden støtter jeg op omkring de råd der allerede er kommet frem i denne tråd :)

Jeg ser frem til at høre fra dig Kenneth.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)