Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: Gratis Adwords-gennemgang

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FORÅRSTILBUD: Gratis Google Adwords-gennemgang


Hej alle

Så er det forår, og der skal gang i forretningen!  Og en god mulighed for at få det er med Google Adwords. Men jeg hører og læser om rigtig mange, der har  problemer med Adwords, og det vil jeg godt give en hånd med.

Hvem er jeg?

Jeg har over ti års erfaring med onlinehandel, Google Adwords, digital marketing og webanalyse. Jeg har været ansvarlig for bl.a. Adwords i over seks år hos både TDC og Viasat. Og begge steder lå Adwords fra starten hos anerkendte, prisvindende bureauer. Men i praksis var de ikke specielt dygtige og havde ikke rigtig forståelse for hverken vores produkter eller de kunder, vi prøvede at sælge til.

Så efter grundige evalueringer valgte jeg at opsige samarbejderne og i stedet rive deres Adwords-setup ned og selv bygge kampagnerne op på ny og udvikle og optimere dem.
Og resultaterne var stærke! Markante stigninger i ordrer og fald i omkostning pr. ordre.

Nu arbejder jeg som selvstændig og hjælper især små og mellemstore virksomheder med bl.a. Adwords og andre former for online markedsføring.

Forårstilbud - gratis Google Adwords-gennemgang

Adwords er let at komme i gang med, men svært at mestre. Og jeg vil godt tilbyde at gennemgå jeres Adwords-kampagner og udarbejde en "tilstandsrapport", hvor jeg vurderer en lang række vigtige punkter
 - helt gratis og uforpligtende!

Så slå til med det samme og få gratis hjælp til optimering af Adwords-annonceringen:

Gratis Google Adwords-gennemgang

Mange hilsner

Thomas

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vil blot gøre opmærksom på mit tilbud om et gratis kvalitetstjek af jeres Google Adwords-setup.

Jeg har allerede fået en del, meget positive tilbagemeldinger fra virksomheder på deres Adwords "tilstandsrapport", og jeg vil meget gerne hjælpe endnu flere.

Så slå til nu og få gratis og uforpligtende input til jeres Adwords-kampagne!
Gratis Google Adwords-gennemgang

Mange hilsner

Thomas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)