Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pizza hardware! er her nogen pizza folk?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil gerne lave pizza og er ved at lave forretningsplan, jeg skal ud og finde ud af hvilken inventar jeg skal bruge som ovn og dejmaskiner, her har jeg brug for hjælp !

Der findes mange ovne i alle prisklasser, dog hælder jeg mest til at købe en ny Pizzamaster 6+6 som denne her
http://gastroudstyr.dk/produkter/pizzaovne/pizzamaster-ovne/pizzamaster-ovn-digital-6-sten-2-daek.html

men der er også andre som Sveba Dahlen og så er der mange væsenlige billigere..

hvad er vigtigt at kikke efter udover el forbruget, når man vælger pizza ovn?

jeg savner noget oplysning om varmefordelingen i ovnen, her tænker jeg på om der kan være koldere områder af stenen?
hvilken ovne er best og hvad med kvaliteten af stenen som bruges i de forskellige ovne?

Forslag till en god og prisbevist oven modtagers gerne..

-----------------------
Dough runder / dej bolle maskine.
Sådan en runder får jeg også brug for, her findes også en del på market som

http://gastroudstyr.dk/produkter/dejbehandling/diverse-dejbehandling.html 

og måske endnu bedre
http://www.ggmgastro.com/pizzeria-grill/teigportionierer/teigabrunder-50-300-gramm.html

Hvad skal jeg gå efter her?

----------------------------------

og sidst skal jeg også bruge en dej ælter, her tænker jeg først på en alm røremaskine, men her findes jo mange andre tyber, 
både spiral mixere, gaffel mixer, jeg vil lave dejpotion som svare til mellem 50 og 100 dejpotioner af gangen ca 7 til 15 kg mel

hvad er smartes at vælge, syntes det er nemmere at købe det rigtige udstyr første gang

på forhånd tak og tak fordi du læser med her

 

 


  

 

 

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

er her virkelig ingen pizza faglige her inde Pizza

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv haft svepa oven til 16 pizza  det vil jeg anbefale og dej maskine der kan lave 25kg dej kan ikke huske hvad den hedder ,men prøve kig i dba der er altid noget til salg ...held og lykke

Fra Kværndrup
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Happyfood, 

Jeg har lige læst dit indlæg og, kan godt hjælpe dig med det rigtige valg. Det lyder spændende med en ny forretning og i den branche har jeg en del erfaring. Dog er jeg på farten i dag, så i starten af næste uge kan jeg sætter mig ind i det.

God weekend :)

M.v.h 

Radek Nowacki

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sas76:

jeg har selv haft svepa oven til 16 pizza  det vil jeg anbefale og dej maskine der kan lave 25kg dej kan ikke huske hvad den hedder ,men prøve kig i dba der er altid noget til salg ...held og lykke

Tak for svar, har du erfaringer med andre eletriske ovne, jeg er intereserret i at høre hvordan sveba skilder sig ud blandt andre ovne?
når man læser om pizza ovne er der aldrig noget info om stenen, hvilket jeg tror på er meget vigtigt

Jeg har kun erfaringer med kul/gas ovn, men syntes de ikke er så nemme at styre.. og vil hellere satse på en god electrisk ovn

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Radoslaw:

Hej Happyfood, 

Jeg har lige læst dit indlæg og, kan godt hjælpe dig med det rigtige valg. Det lyder spændende med en ny forretning og i den branche har jeg en del erfaring. Dog er jeg på farten i dag, så i starten af næste uge kan jeg sætter mig ind i det.

God weekend :)

M.v.h 

Radek Nowacki

Tak Radek, det vil jeg glæde mig til at høre mere om :-)

Fra Kværndrup
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen,

Har du fundet nogen muligheder du gerne vil arbejde med eller er du stadigvæk i tvivl.?

Jeg har meget erfaring fra den branche, så hvis du kan fortælle lidt uddybende om din plan, så kan jeg bedre guide dig. Og måske hjælpe med andre praktiske ting. Man skal vælger inventar udenfor ens mål og forventninger. 

PS: Hvor lang er du med din forretnings plan.?   

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Radoslaw:

Hej Igen,

Har du fundet nogen muligheder du gerne vil arbejde med eller er du stadigvæk i tvivl.?

Jeg har meget erfaring fra den branche, så hvis du kan fortælle lidt uddybende om din plan, så kan jeg bedre guide dig. Og måske hjælpe med andre praktiske ting. Man skal vælger inventar udenfor ens mål og forventninger. 

PS: Hvor lang er du med din forretnings plan.?   

Hej Radek

Jeg er ikke så langt jeg har fundet lokale endnu, men er ved at lave buget over hvad som jeg skal bruge, jeg er mest i tvivl med valg af ovn, her tænker jeg meget på hvilken kvalitet gulvet er (stenen) og bagekvaliteten/ varmefordelingen, men 6+6 el ovn mener jeg er det rigtige valg.

Jeg har aldrig prøvet at arbejde med en Dough runder, men helt sikkert jeg skal ha sådan en, det at stramme dejen op i hånden ved jeg bliver træls i længten,
jeg kikker på de to tyber som jeg har linket til, fornemmer link nr 2 er den bedste.. men kender ikke til at arbejde med nogen af dem

 

 

Fra Kværndrup
Tilmeldt 6. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Angående Dough runder, så har jeg kun erfaring med Oem Ali 13,295,00,- den fungere fint og er nem at rengøre. Den er også noget billigere, og det du spare kan du nemt bruge et andet sted ved opstart. Man skal ALTID tage højde for ekstra udgifter, så pengene skal bruges fornuftigt :)

Den ny Sveba Dahlen P600 2xovne Pris 39,895,- Normal Pris 45,995,- Set hos cateringinventar.dk- dette firma har også en dejruller til 13,295,- det kan være en god ide at samle dine inventar køb 1 sted, så du kan få en samlet rabat

Jeg har absolutte bedst erfaring med Sveba Dahlen, og dem jeg kender indfor faget har aldrig været utilfreds med det mærke.  

M.v.h

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked, ring hvis du skal have tips

Hej

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)