Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg investor?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har en rigtig god ide, som er nærmest guld, jeg har tænkt meget over det og det kan nemt lade sig gøre, men problemet er at jeg mangler en der kan investere i det, min ide er top. har bare brug for hjælp til hvad jeg skal gøre med det :D

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du hørt om Crowdfunding det kunne være en mulighed for at få et solid egen kapital og så ejer du også din guld ide 100%

http://www.amino.dk/kapital/ 

Koster det 100.000 eller 10.000.000 at udvikle, hvad pris leje snakker vi om stk (stor eller lille målgruppe)?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne have startet med at skrive en ordentlig overskrift til dette indlæg.

Derefter fortælle noget om din ide, eller smide det på Amino Kapital i stedet for.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa King

Så længe du kun har en ide, så har du ikke ret meget, og du får nok rigtigt svært ved at finde nogen der vil investerer udelukkende på den baggrund.

Du er nødt til først selv at kaste nogle penge i den idé, jeg mener hvis du ikke selv tror nok på den til at ville belåne dit hus til op over skorstenen, hvorfor skulle en evt investor så tro på den - dertil kommer at investoren jo heller ikke kender dig, så hvordan skulle han kunne vide om du magter at realiserer den eller ej.

Hvis din idé er en opfindelse af en slags, så start med at tjekke opfind.nu ud - her får du rigtig god hjælp. Er det en IT relateret idé så er vi flere herinde der kan hjælpe dig, men så bliver du nødt til at "åbne" for posen - du kan evt ligge den på Amino Freelancer, eller send mig en PB så kan vi tage en snak om din idé.

//Morten

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:

Du er nødt til først selv at kaste nogle penge i den idé, jeg mener hvis du ikke selv tror nok på den til at ville belåne dit hus til op over skorstenen, hvorfor skulle en evt investor så tro på den - dertil kommer at investoren jo heller ikke kender dig, så hvordan skulle han kunne vide om du magter at realiserer den eller ej.

Ja og nej, Jeg ser ingen grund til at gå ned på leve standard for at skulle starte en guldmine op

Hvis du ikke vil ofre en krone på din egen ide, får du svært ved at finde en investorer

Men lav en forretnings plan, og et budget om hvad du skal bruge investering til (Udvikling - Reklame)

Tilmeldt 18. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige at det er en stor målgruppe 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

king0200:
Jeg vil sige at det er en stor målgruppe 

Det er ikke nogen fordel, tværtimod - Mere mere præcist du kan målrette dit produkt, nu større chance for success. 

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er eneste værdi ved ideen, at der er en stor målgruppe?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

En super fantastisk idé er 0 kr. værd. 

Du kan se lidt mere om det her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)