Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler lille investor til unikt tøj brand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino Jeg er en ung iværksætter, som har været igang med et kæmpe projekt siden sommerferien, som jeg har ofret utallige timer på. Jeg har brugt mange måneder på forarbejdet og på at skabe et massivt netværk. Jeg har alle kontakterne (designer, producenten, fotograf osv.) til at komme igang, jeg mangler kun kapitalen. Jeg bidrager selv med min børneopsparing, alle mine 18 års penge og alt hvad der står på min nuværende konto, det vil i alt løbe op i 35.000 kr. Jeg ville aldrig nogensinde satse alt hvad jeg ejede, hvis ikke jeg var så sikker på mit brand. Jeg har i for vejen rigtig meget viden omkring modebevidst tøj og det nyeste inden for fashion, men ikke nok med det, så har jeg gennemhulet markedet og konkurrenterne hver eneste dag de sidste mange måneder. Det som i starten gav mig idéen til at starte eget tøj mærke, var at der var ingen i Danmark som tilbød den samme type tøj. Ovenidet kender jeg rigtig mange som køber samme type tøj, men bare i udlandet, da vi som sagt ikke har nogen som sælger det herhjemme. Jeg kender målgruppen og jeg ved præcis hvordan jeg skal ramme den. Promotionen er mit stærkeste punkt, da jeg har kontakt til en del kendte mennesker og kendte bloggere som vil hjælpe mig. Jeg har aftale med en natklub i København som vil holde en åbningsfest for tøj mærket. Jeg har mange flere aftaler i hus, og dem vil jeg uddybe hvis vi laver et samarbejde. Jeg søger en investor.
Pengene skal bruges til at udvide kollektionen og produktionen.
Kollektionen skal udvides, fordi at den nuværende kollektion kun er på 2 designs, og vi mangler flere penge før vi kan udvikle nogen flere.
Produktionen skal udvides, fordi at efterspørgslen er større end udbuddet.

Mvh
Patrick 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at smide det på http://www.amino.dk/kapital/

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende- hvad er det unikke? :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at tage fat i mig.

Har du solgt noget indtil videre?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hr.
Jeg er villig til at give dig kredit du har brug for. Bedes du kontakte mig på min mail for flere detaljer: karin.mowris@gmail.com
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick. 

Det lyder utroligt spændende, du må meget gerne sende en mail til Support@flintii.dk

mvh. Martin 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)