Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor synes du vi skulle reklamerer ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Homedesign ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er, 

Vi er et ny startet virksomhed i Slagelse, der udbyder 3D Homewall produkter, vi leverer landdækkende, og lokalt sætter og hjælper til med at sætte 3d produkter op i hjem samt arbejdspladser. 

Vores produkter er nyt, og derfor vil vi høre hvor det kunne være relevant at reklamerer med vores produkter, hvad der kunne give højst udbytte af den krone vi bruger på reklame ? 

For at illustrer hvad vores produkter drejer sig om vedlægger jeg et billed. 

Mvh

Homedesign.nu 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har super gode erfaringer med sociale medier i forbindelse med de af vores kunder der sælger livstil og indretning.

Opret en lækker Facebook side, og boost jeres opslag direkte til målgruppen.

Billigt, målrettet og effektivt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Grebet ud af næsten ingenting:

Online, messer og noget der minder om guerilla marketing.

Hvordan?

Joo, det kommer an på ca. 1014 ting :)

AdWords er måske godt, men søger folk på jeres produkt? Får i for meget trafik uden konvertering, hvis i ligger på ord som "tapet"?

De sociale medier er et hit, når gjort rigtigt, men har i kapaciteten og lysten til at holde et flow af lækkert indhold?

Annoncering uden engagement på de sociale medier er omsonst og kan lige som nemt fejle, som det kan virke.

Bolig- og livsstilsmesser er sikkert et udmærket sted at markedsføre jer selv.

I kunne evt. prøve at få stablet gode kontakter til arkitekter og boligindretningseksperter på benene.

"Guerilla marketing" fx i form af native marketingblogs, reklame-udstillinger på caféer og andre offentligt tilgængelige steder.

Men der er så mange steder at markedsføre sig og annoncere. 

Hvad er jeres markedsførings-/annonceringsbudget over de næste 365 dage?

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Homedesign:

Kære Amino'er, 

Vi er et ny startet virksomhed i Slagelse, der udbyder 3D Homewall produkter, vi leverer landdækkende, og lokalt sætter og hjælper til med at sætte 3d produkter op i hjem samt arbejdspladser. 

Vores produkter er nyt, og derfor vil vi høre hvor det kunne være relevant at reklamerer med vores produkter, hvad der kunne give højst udbytte af den krone vi bruger på reklame ? 

For at illustrer hvad vores produkter drejer sig om vedlægger jeg et billed. 

Mvh

Homedesign.nu 

Jeg har sendt jer en besked :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart tænker jeg der er gode muligheder i viral markedsføring, og måske pressemeddelser+messer, grundet produktet i sig selv kan være interessant og en ny tanke for mange mennesker.

Jeg var selv lidt nysgerrig, men efterfølgende skuffet over at jeg overhovedet ikke er blevet klogere efter at have besøgt jeres hjemmeside.
Måske er i allerede igang med det, men i burde skrive nogen gode forklarende tekster, lave nogen youtube videoer, og fortælle noget mere om jeres produkter til den almene forbruger som intet ved om det.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Og få nogen til at gennemgå teksterne for div. fejl.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne bruge affiliare netværk som eks. partner-ads der kunne være nogle som kunne skabe trafik til din virksomhed og dermed giver du noget % af salget til dem.

Bare en personlig tanke når man ser foto. Rengøring af dette produkt hvordan foregår lige dette. Err det ikke en skidt samler.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)