Siden er for generisk og template-like til at sælge så dyre produkter.
At den er for dig er "template-like" kan måske hænge sammen med at du har et kendskab til templates, men for mig der fx ikke ved så meget om templates, så virker den ikke som en standard hjemmeside.
Ja den er meget simpel, men igen - det er der 100-vis af hjemmesider der er, og for mig passer det simple design godt til produktet.
Jeg synes hjemmesiden ser fin ud, omend jeg ikke er i målgruppen. Du skal bare huske at folk - generelt - ved nethandel kun skimter information. Det er muligt at du gemmer vigtige pointer på forsiden. Det er også muligt at man kan finde relevant information på undersiderne, men der er altså RIGTIG RIGTIG mange der blot ser på produktet - og er du heldig så læser de også lidt af produktteksten.
Jeg gik straks ind på et bord, og så stod der "vælg skov".... eeehhh??? Jeg skal sgu ikke købe en skov. Så tænkte jeg at jeg måske kunne vælge hvilke skov bordpladerne skulle komme fra... men nej heller ikke dette.... Jeg måtte tilbage til forsiden for at finde ud af det....
Det, der springer i øjnene med det samme, er at der ikke er tænkt konverteringsoptimering ind.
De 3 felter øverst synes jeg giver et visuelt rodet indtryk og kunne let fjernes. "Gratis levering" mener jeg bestemt ikke er en primær salgsparameter (med så eksklusive produkter), så den bør som minimum skiftes ud med noget mere relevant.
Det at der er et punkt, der hedder "Shop" i hovedmenuen, synes jeg (ligesom med "Gratis levering" giver et lidt billigt indtryk, som om at der ikke er tænkt over at rulle den røde løber ud for målgruppen. Det "koster" den besøgende et ekstra klik, og heller ikke i på den side er der et overblik over hvad I sælger - men en lidt ligegyldig usorteret liste.
Måske lidt hårdt sagt, men det var blot toppen af isbjerget. Jeg ville blive overrasket hvis det forvandlede besøgende til kunder som det er nu, og hvis jeg uheldigvis har ret, så vil jeg foreslå at begynde med konverteringsoptimering.
Du skal bare huske at folk - generelt - ved nethandel kun skimter information. Det er muligt at du gemmer vigtige pointer på forsiden. Det er også muligt at man kan finde relevant information på undersiderne, men der er altså RIGTIG RIGTIG mange der blot ser på produktet - og er du heldig så læser de også lidt af produktteksten.
Du argumenterer for, at man ikke skal konverteringsoptimere, fordi det alligevel ikke betyder det store?
Super gode svar, men ved dog ikke om jeg er enig i det hele. Vil du måske uddybe hvorfor du mener "shop" er dårligt, og hvad eller hvordan det ellers skal fungere. ex. "Fritz Hansen" bruger samme måde at sælge på..