Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny online "high-end” møbelshop søges

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa :)

Ønsker meget gerne ris/ros af vores nye online forretning!

http://bruun-buus.dk

På forhånd tak!

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er for generisk og template-like til at sælge så dyre produkter.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Noget mere specifikt du tænker skal laves om?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele lortet.

Det er sådan set meget godt - det er bare slet ikke godt nok til så eksklusive produkter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

Siden er for generisk og template-like til at sælge så dyre produkter.

At den er for dig er "template-like" kan måske hænge sammen med at du har et kendskab til templates, men for mig der fx ikke ved så meget om templates, så virker den ikke som en standard hjemmeside.

Ja den er meget simpel, men igen - det er der 100-vis af hjemmesider der er, og for mig passer det simple design godt til produktet.

Jeg synes hjemmesiden ser fin ud, omend jeg ikke er i målgruppen. Du skal bare huske at folk - generelt - ved nethandel kun skimter information. Det er muligt at du gemmer vigtige pointer på forsiden. Det er også muligt at man kan finde relevant information på undersiderne, men der er altså RIGTIG RIGTIG mange der blot ser på produktet - og er du heldig så læser de også lidt af produktteksten.

Jeg gik straks ind på et bord, og så stod der "vælg skov".... eeehhh??? Jeg skal sgu ikke købe en skov. Så tænkte jeg at jeg måske kunne vælge hvilke skov bordpladerne skulle komme fra... men nej heller ikke dette.... Jeg måtte tilbage til forsiden for at finde ud af det....

Hilsen Morten

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til at være superlækre eksklusive produkter. 

Jeg springer over det med teknisk SEO i dag. 

Det, der springer i øjnene med det samme, er at der ikke er tænkt konverteringsoptimering ind.  

De 3 felter øverst synes jeg giver et visuelt rodet indtryk og kunne let fjernes. "Gratis levering" mener jeg bestemt ikke er en primær salgsparameter (med så eksklusive produkter), så den bør som minimum skiftes ud med noget mere relevant. 

Det at der er et punkt, der hedder "Shop" i hovedmenuen, synes jeg (ligesom med "Gratis levering" giver et lidt billigt indtryk, som om at der ikke er tænkt over at rulle den røde løber ud for målgruppen. Det "koster" den besøgende et ekstra klik, og heller ikke i på den side er der et overblik over hvad I sælger - men en lidt ligegyldig usorteret liste.

Måske lidt hårdt sagt, men det var blot toppen af isbjerget. Jeg ville blive overrasket hvis det forvandlede besøgende til kunder som det er nu, og hvis jeg uheldigvis har ret, så vil jeg foreslå at begynde med konverteringsoptimering. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Din cookie bar ødelægger mobil sitet ..Du skal overveje at gør den respnsivt.

Ellers flot side ..

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Du skal bare huske at folk - generelt - ved nethandel kun skimter information. Det er muligt at du gemmer vigtige pointer på forsiden. Det er også muligt at man kan finde relevant information på undersiderne, men der er altså RIGTIG RIGTIG mange der blot ser på produktet - og er du heldig så læser de også lidt af produktteksten.

Du argumenterer for, at man ikke skal konverteringsoptimere, fordi det alligevel ikke betyder det store?

Det virker ikke som en optimal strategi.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for den konstruktive kritik :)

Vil forsøge at lave forbedringer på områderne med det samme! 

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Også mange tak til dig Gita Street!

Super gode svar, men ved dog ikke om jeg er enig i det hele.
Vil du måske uddybe hvorfor du mener "shop" er dårligt, og hvad eller hvordan det ellers skal fungere. 
ex. "Fritz Hansen" bruger samme måde at sælge på..

Tak Webdirect.. Vi arbejder på sagen :) 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)