Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cookikes og overvågning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har nok ikke forbigået noget de sidste dages indslag på DR om Cookies og overvågning.

Nu er jeg langt fra en nørd, men har læst følgende artikel:
http://www.dr.dk/nyheder/viden/tech/guide-her-er-vaerktoejerne-der-beskytter-dig-mod-afluring?utm_campaign=160315&utm_medium=viden-daglig&utm_source=newsletter

Er der nogen herinde der vil dele deres erfaringer med hvordan man sikre sig bedst muligt mod unødig overvågning.

Er der et enkelt og gratis program i bruger, og hvad er jeres erfaring?

På forhånd tak!

Vh. Linda

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda,
Nu det jo ikke sådan "de kender dig" - det blot data'er om "hvordan du" bevæger dig.... Og sådan set er det ufarligt... Det hele handler om penge og salg

Du modtager jo også reklamer på nye metoder ved at de direkte adressere det til dig personligt, i stedet for som i gamle dage - at ligge det i postkassen..

Men hvis du alligevel har en Facebook profil, er det jo lidt lige meget hvad du gør

Eventuel kig på: https://disconnect.me/

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Fra Ebeltoft
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint at DR har taget emnet op.

Jeg er begyndt at arbejde lidt på Privatlivdoktor.dk, men der er desværre ikke kommet så meget indhold på endnu, men ideen er at der kommer forskellige ressourcer til beskyttelse af privatlivet. Desværre nok ikke så mange gratis ressourcer, da rigtig mange gratis services samtidig fylder din computer/telefon med reklamer og så er vi ligesom lige vidt.

Jeg håber at få lagt noget mere information på i den nærmeste fremtid.

Hvis emnet har din interesse så kan jeg også anbefale dig denne artikel. Ny Barbie-dukke optager børnenes stemmer og videregiver dem til tredjepart

Personligt bryder jeg mig ikke om det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)