Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til iværksætter som mangler ideen..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Joachim, og jeg er en ung selvstændig iværksætter med mange bolde i luften. Til dagligt beskæftiger jeg mig med min egen virksomhed, Kastberg Is.

Jeg har en rigtig god ide til dig, som går med drømmen om din egen virksomhed, men som både mangler selskabet og ideen bag. På en forretningsrejse til Italien kom jeg i kontakt med produktet Bluefoot.

Bluefoot er et produkt som bliver brugt af mange forskellige virksomheder i forskellige brancher. De potentielle og primære kunder er ejendomsmæglere, fitness centre, børnehaver, sygehuse, fødevarevirksomheder, produktionsvirksomheder osv. Bluefoot hjælper til at opretholde et rent miljø på en yderst nem og effektiv måde.

Jeg har i dag eneforhandling på Bluefoot i hele Skandinavien, og jeg har også købt et mindre varelager hjem på to forskellige Bluefoot-produkter (Prime-modellen og den Professionelle-model).

Der er et varelager på ca. 60.000 kr. og eneforhandlingen løber til DECEMBER 2016.
I 2015 er der ingen minimums køb, hvor man i 2016 skal købe for minimum €10.000 for at kunne genforhandle kontrakten. Kontrakten kostede 23.000 kr.
Udover det er der 2 års garanti på alle produkterne.
Selskabet med varelageret som jeg sælger har et skattemæssigt underskud på ca. 100.000 kr. så det første 100.000 kr. der tjenes skal du ikke betale skat af. Så hvis du har en anden ide er selskabet også meget attraktivt som iværksætter.


Som jeg ser det, går udviklingen i samfundet mod et større fokus på rene og bakteriefri miljøer. Det er uanset branche og arbejdsområde. Derfor er det vigtigt, at virksomheder kan leve op til den standard der forventes af kunder, virksomheder og lovgivning.

Da jeg selv har for travlt til forvalte Bluefoot grundet min anden virksomhed Kastberg Is, er jeg interesseret i at sælge selskabet med eneforhandlingen samt det mindre varelager, som jeg har indkøbt.

Kontakt mig venligst hvis du er interesseret eller har spørgsmål til produktet. Så tager vi en uformel snak om mulighederne.

Pris ide: 50.000 kr.

Mit mobilnummer er 30 26 56 74.

Med venlig hilsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror et link til en beskrivelse af, hvad Bluefoot er, ville være rigtig godt.

Der er mange ting, som hedder Bluefoot, rundt omkring

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Jeg tror et link til en beskrivelse af, hvad Bluefoot er, ville være rigtig godt.

Der er mange ting, som hedder Bluefoot, rundt omkring

Jeg er næsten helt sikker på at der er tale om http://www.bluefoot.it/ :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jo selvfølgelig mangler der det. Det er www.bluefoot.it

Det beklager jeg. Ring hvis du har interesse.

Mvh Joachim

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

JoachimKBA:
Det beklager jeg. Ring hvis du har interesse.

Takker begge to.

Jeg er som sådan ikke interesseret, blot nysgerrig :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke rigtig se hvad køb af en eksisterende virksomhed har med iværksætteri at gøre ... Når det er sagt kender jeg _ingen_ iværksættere der "mangler" ideer ... tværtimod ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)